معرفی ده گجت برتری که در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شدند

معرفی ده گجت برتری که در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شدند

در نمایشگاه امسال IFA 2016 برلین، انواع و اقسام گجت ها، گوشی ها، تبلت ها و … معرفی شد. در اینجا قصد داریم تا ۱۰ گجت برتر این نمایشگاه را به شما معرفی کنیم! با ما همراه باشید!

۱- Sony Xperia XZ

Xperia XZ

شرکت سونی بالاخره از گوشی پرچمدار خود رونمایی کرد. در مقایسه با مدل های X، مدل XZ دارای طراحی بهتری است و تمرکز بیشتری روی دوربین دارد. این گوشی از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و تکنولوژی جدید White Balance بهره می برد که باعث بهتر شدن رنگ ها می شود. همچنین این تکنولوژی باعث می شود تا جزئیات بیشتری در عکس خود ببینید. مشکلی که پیش تر، سنسورهای دوربین سونی از آن رنج می بردند. همچنین در مود فیلمبرداری هم، سونی از یک لرزشگیر ۵ محور استفاده کرده تا هیچکدام از فیلم های شما تار نشوند. برای مشاهده بررسی این گوشی اینجا کلیک کنید.

۲- Asus ZenWatch 3

zen watch

شرکت خوش نام ایسوس همه را با معرفی ساعت هوشمند جدیدش هیجان زده کرد. این مدل که ZenWatch 3 نام دارد از چیپ جدید Snapdragon wear 2100 استفاده می کند که باعث بهبود مصرف باتری می شود. اینکه ساعت های هوشمند جدید بازار این گجت ها را به چه سمتی ببرند مشخص نیست اما هر ساعتی با هر مشخصاتی که عرضه شود، از زیبایی ZenWatch 3 ذره ای کم نخواهد کرد. برای مشاهده بررسی این ساعت هوشمند اینجا کلیک کنید.

۳- TomTom Touch

 

tomtom

همان طور که از عکس هم مشخص است، این گجت یک ساعت نیست و فقط یک Fitness Tracker است. اما یک قابلیت در این گجت وجود دارد که آن را از سایر گجت های Fitness جدا می کند. این قابلیت، توانایی محاسبه چربی بدن است. کافی است تا گجت را لمس کنید تا یک جریان بی خطر به بدن شما ارسال کند تا نسبت عضله و چربی بدنتان را به شما بگوید. البته هنوز میزان دقت این محاسبه مشخص نیست اما این اولین بار است که چنین قابلیتی روی یک گجت قرار می گیرد.

۴- BeoSound 1

beosound1

طراحی اسپیکرهای Band & Olufsen همیشه عجیب بوده. اما عجیبی که بسیار زیبا است. این کمپانی اسکاندیناویایی همیشه اسپیکرهایی تولید کرده که صدایی مانند ظاهرشان دارند. زیبا! طراحی سیلندر مانند این اسپیکر جدید بخاطر صدای ۳۶۰ درجه ای است که پخش می کند. یعنی شما فارغ از جایی که نشسته اید، می توانید از یک کیفیت ثابت صدا لذت ببرید. این اسپیکر Wireless بوده و با Google Cast، Bluetooth، AirPlay و تمام پروتکل های DLNA سازگار است.

۵- Gear S3 شرکت سامسونگ

gear s3

شرکت سامسونگ بالاخره از ساعت Gear S3 رونمایی کرد. این ساعت در دو مدل ارائه می شود: S3 Classic و Gear S3 Frontier. این ساعت نسبت به مدل S2 تغییرات زیادی نداشته اما اندازه ای بزرگتر دارد و عمر باتری اش حتی بیشتر از مدل S2 است. باید توجه کنید که صفحه همیشه روشن این ساعت، ۱۶ میلیون رنگ را بدون اینکه ذره ای به باتری فشار آورد نمایش می دهد. برای مشاهده بررسی این ساعت هوشمند اینجا کلیک کنید.

۶- Acer Predator 21 X

acer

این هیولا نیازی به معرفی ندارد. این مدل از سوپرکامپیوترهای Acer، یک صفحه ۲۱ اینچی خمیده دارد. کارت گرافیک این لپ تاپ هم Nvidia GeForce GTX 1080 است!!! چنین لپ تاپی با چنین مشخصاتی قطعا ارزان قیمت نخواهد بود. پس اصلا انتظار نداشته باشید تا چنین لپ تاپی ارزان قیمت باشد.

۷- Withings Steel HR

withings

این ساعت یک ساعت آنالوگ-دیجیتال است. در نگاه اول یک ساعت کاملا معمولی و کلاسیک به نظر می آید اما قابلیت های هوشمندی هم در آن نهفته شده است. این ساعت مجهز به یک صفحه دیجیتالی است که در آن Notificationها، وضعیت آب و هوا و ضربان قلب شما نمایش داده می شود. این ساعت را می توان هوشمندترین ساعت آنالوگ جهان دانست!

۸- تلویزیون OLED 901F شرکت Philips

 

OLED

اولین تلویزیون OLED شرکت فیلیپس فوق العاده است. اما چیزی که این تلویزیون را از دیگران متمایز می کند تکنولوژی منحصر بفرد صفحه نمایشش است. این تکنولوژی بسته به اینکه چه چیزی در حال پخش شدن است، نوری را از پشت تلویزیون پخش می کند. مثلا اگر تصویر، اعماق اقیانوس را نشان دهد، نور پخش شده از پشت تلویزیون همرنگ تصویر شده و به شما واقعا حس و حال تصویر پخش شده (اقیانوس) را می دهد. لازم به ذکر است که این تلویزیون یک تلیویزیون اندرویدی است.

۹- Asus ZenBook 3

zenbook3

جدیدترین لپتاپ شرکت ایسوس، شباهت بسیار زیادی به مک بوک های شرکت اپل دارد. اپل برای اینکه مک بوک های خود را سبک ترین و باریک ترین کند، مجبور شد تا از خیر سخت افزارهای قدرتمند بگذرد. اما شرکت ایسوس بدون قربانی کردن هیچکدام از قطعات سخت افزاری، لپ تاپی ارزان تر، سبک تر و باریک تر از مک بوک های اپل ساخته است.

۱۰- Lenovo YogaBook

lenovo

این محصول جدید Lenovo، هم لپ تاپ است، هم تبلت است، و هم یک تبلت طراحی. اگر قبلا از لپ تاپ های Lenovo استفاده کرده باشید، می دانید جنس بدنه لپ تاپ های لنوو چگونه است. این محصول جدید هم از همان جنس است اما وقتی لپ تاپ را باز می کنید، شگفت زده می شوید. شاید بتوان گفت که این محصول Lenovo، به سبکی و کوچکی یک تبلت است اما قدرتی مثل یک لپ تاپ را یدک می کشد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar