گوگل دو گوشی Pixel و Pixel XL را ۱۳ مهرماه جایگزین نکسوس معرفی می کند.

گوگل دو گوشی Pixel و Pixel XL را ۱۳ مهرماه جایگزین نکسوس معرفی می کند.

اگر از دنبال کنندگان اخبار تکنولوژی باشید، احتمالا می دانید که گوشی های جدید گوگل در راه هستند اما نه با برند نکسوسی که همگی می شناسیم. گوگل قصد دارد تا دستگاه های پیکسل را توسعه دهد و جایگزین سری گوشی های نکسوس نماید. طبق گزارشات به احتمال قوی رونمایی از گوشی های جدید گوگل چهارم اکتبر(۱۳ مهر) اتفاق خواهد افتاد.

این گوشی ها همان دو گوشی SAilfish و Marlin هستند که انتظار رونمایی آنها را می کشیدیم و قرار است با نام های Pixel و Pixel XL معرفی شوند. اکثر خبرهایی که در مورد Salfish و Marlin خوانده اید در مورد گوشی های جدید گوگل تنها با تغییر نام گوشی پابرجا است.

گوشی Pixel که قبلا آن را با نام Sailfish میشناختیم یک گوشی ۵ اینچی است و از مدل Pixel XL(همان Marilin) کمی ارزان تر خواهد بود. از طرفی گوشی Pixel XL مدل پیشرفته تر با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی می باشد.

با اینکه تاکنون اخبار، حاکی از ساخت این دو گوشی توسط کمپانی HTC بوده اند، اما شایعات جدید نشان می دهند که این دو گوشی اولین گوشی هایی خواهند بود که ساخت گوگل می باشند.

قطعا این دو گوشی تنها دستگاه هایی نیست که گوگل قصد معرفی آنها را دارد. دستیار Google Home نیز در مراسم ۱۳ مهر رونمایی خواهد شد. کروم کست الترا یا کروم کست پلاس، دستگاه جدید گوگل با پشتیابانی از ویدیوهای ۴K هم در این مراسم رونمایی می شود و انتظار می رود گوگل در این مراسم از هدست واقعیت مجازی Daydream هم پرده بردارد.

هنوز مشخص نیست گوگل در چه ساعتی و در چه مکانی این مراسم را برگزار می کند، اما پیش بینی می شود سن فرانسیسکو محل مناسبی برای این رویداد باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar