یک گزارش دیگر از آتش گرفتن گوشی های سامسونگ؛ اینبار گلکسی اس ۷ اج قربانی شد!

یک گزارش دیگر از آتش گرفتن گوشی های سامسونگ؛ اینبار گلکسی اس ۷ اج قربانی شد!

در حالی که باتری خراب به کار رفته در نوت ۷، شرکت سامسونگ را مجبور ساخته که در سراسر دنیا به جز چین (باتری متفاوتی در آن به کار رفته است) گوشی هایش را فراخوانی کند، یک مصرف کننده که یک گوشی گلکسی اس ۷ اج داشت، گزارش داده که هنگامی که گوشی اش در حال شارژ بوده است آتش گرفته است. این فرد گفته که در هنگام حادثه خواب بوده و بنا بر گزارشات از تجهیزات شارژ اصلی استفاده کرده است.

آیا فکر می کنید که این حادثه به فراخوانی گوشی های note7 مربوط می شود؟ قطعا نه. در این دو گوشی از باتری های متفاوتی استفاده شده و علاوه براین در مدت زمانی که اس۷ اج در بازار بوده است، تعداد قابل توجهی از این دست حوادث گزارش نشده است. براساس آمار در ۱۸ روز اول عرضه گلکسی نوت ۷، ۳۵ مورد خرابی باتری گوشی این گوشی گزارش شده است. به همین دلیل سامسونگ علاوه بر توقف فروش گوشی های نوت ۷، برای جمع آوری گوشی های فروخته شده فراخوانی را اعلام کرد.

آتش گرفتن گلکسی اس 7

بی شک سامسونگ کار درستی انجام داده است. حتی اگر احتمال منفجر شدن NOTE 7 شما کم باشد، آیا وقتی که گوشیتان در طول شب شارژ می شود احساس امنیت میکنید؟ سامسونگ برای اینکه کاربرانش را از دست ندهد باید با این نگرانی کاربران مقابله کند. به همین دلیل سامسونگ به صاحب گوشی گلکسی اس۷ پیشنهاد داده است که یک گوشی نو به او تحویل دهد یا تمام مبلغ گوشی را به او برگرداند.

اگر همه چیز در فراخوان NOTE 7 خوب پیش برود، این شانس را به تولید کننده می دهد که مشکل قلم S جدید را نیز حل کند. همانطور که در روزهای قبل عنوان شد،بعضی از قلم های S در مکانسیم فشاری مشکل دارد که به کاربر اجازه نمی دهد با فشار بر روی نوک آن، قلم را از جایش خارج کند. اگر قسمت فشاری بالای قلم جدید درست نشود، قلم درون گوشی گیر خواهد کرد.

گزارش آتش گرفتن گلکسی اس ۷ اج اگر به همین یک گوشی ختم شود، نباید جای نگرانی برای سامسونگ وجود داشته باشد. اما اگر گزارشات دیگری مبنی بر این اتفاق برای گلکسی اس ۷ بیفتد آیا سامسونگ فراخوانی دیگری را اعلام می کند؟

منبع: phonearena.com


 

20
نظر خود را بنویسید

avatar
14 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
14 Comment authors
میلاددولتمیلادشرکت نويننگار Recent comment authors
امیر حسین
مهمان
امیر حسین

همش شایعس با فندگ اتمی گرفته سوزونده قطعا خودش طرفدار اپله خواسته سامسونگو خداب کنه که نخرن

morteza
مهمان
morteza

حرفت خنده داره یبار دیگه بخون و تو اینترنت هم سرچ کن میبینی گوشیهای بی کیفیت سامسونگ یا حتی اپل چیه

رضا
مهمان
رضا

اصن تابلو ک این نوت سون نه اس سون
به دکمه قفل صفحه کلید دقت کنید دقیقه عکس اس سون

سمیرا
مهمان
سمیرا

سلام این خبر آتش گرفتن S7 واقعیت داره؟ من S6 دارم یعنی ممکنه واسه گوشی منم اتفاق بیفته؟

morteza
مهمان
morteza

من از اول نه رو محصولات سامسونگ نه آیفون نظر مثبتی نداشتم خدا کنه نوکیا زودتر به بازار بیاد تا دیگه شاهد گوشیهای بی کیفیت سامسونگ و آیفون نباشیم

رضا
مهمان
رضا

من نوت ۵ دارم وقتی میزنمش به شارژر احساس امنیت ندارم… ممکنه منفجر بشه؟ در ضمن من سه روز پیش نوت ۵ خریدمش

reza
مهمان
reza

سلام من میخوام s7 edge بگیرم یعنی الان نخرم؟ خداییش ترس داره ولی خب عاشقشم به زور پولشو جمع کردم ای خدا

پارسا
مهمان
پارسا

شما که خیلی دوست داری بخری یه چندوقت صبر کن بذار اگه مشکلی هم هست برطرف بشه. شایدم علت ترکیدنش نیتروژن باشه که میگن برای خنک کردن گوشی داخلش استفاده شده. چون به منبع نیتروژن گرما برسه مخزنش میترکه.

نگار
مهمان
نگار

من ۱آذر اس ۷ ایج خریدم بعد ۱۷ روز گوشی خاموش شد دیگه روشن نشد گفتن که مشکلش نیم سوز شدن مادربرد الان ۴۵ روز گوشی تو نمایندگی بوده بعد۴۵ روز از نمایندگی زنگ زدن که بیا یه گوشی نو بهت میدیم

شرکت نوين
مهمان
شرکت نوين

گوشیه فوق العادیه ، واقعا تو این رنج قیمت رقیبی نداره

میلاد
مهمان
میلاد

با سلام گوشی بسیار عالیه .من که راضیم از همه نظر بی عیبو نقصه . هیج گوشی دیگری با اون عوض نمی کنم

دولت
مهمان
دولت

سلام من گلکسی اس ۷اج ۲ ماه خریدم از زمان خرید وقتی که کوشی به شارژ وصل می کردم محل اتصال کابل به گوشی بسیار داغ می شد. جوری که دستم را می سوزاند. من با تعویض فقط سیم شارژ مشگل حل شد. حتی در شارژ بی سیم هم محل اتصال به شارژ هم شدید داغ می شد. وگر نه گوشی خوبی من راضیم.جهت اطلاع عزیزان