لنوو از دو گوشی A Plus و P2 رونمایی کرد. یکی ارزان و یکی میان رده!

لنوو از دو گوشی A Plus و P2 رونمایی کرد. یکی ارزان و یکی میان رده!

شرکت لنوو در هفته های گذشته تغییرات کوچکی در خط تولید تلفن های هوشمند خود داشته است. این شرکت رسما از دو گوشی Lenovo A Plus و Lenovo (Vibe) P2 رو نمایی کرد. اولی یک گوشی ارزان و معمولی است و دومی یک گوشی میان رده است.

Lenovo A Plus دارای صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی بوده و از رزولوشن خیلی پایین ۴۸۰*۸۵۴ برخوردار است. همچنین پردازنده ۱٫۳گیگاهرتزی MT6580 مدیاتک به همراه ۱گیگابایت رم در آن به کار رفته است. ۸گیگابایت حافظه داخلی برای کار با این گوشی در نظر گرفته شده که قطعا جوابگوی کاربران نخواهد بود، اما خوشبختانه برای حل این مشکل، گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می کند.

۴۹۸۱۱۰-lenovo-a-plus

باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی در مقایسه با گوشی های مجهز موجود در بازار کمی کوچک به نظر می رسد. دوربین عقب گوشی ۵مگاپیکسل است و فلش LED نیز دارد. دوربین جلوی آن هم ۲ مگاپیکسل می باشد که رضایت علاقه مندان به سلفی را جلب نمی کند. این گوشی از شبکه ۴G پشتیبانی می کند، و قیمت آن در اروپا ۶۹یورو(۷۷دلار)و قیمت مدل دو سیم کارت آن ۷۹یورو (۸۸دلار) می باشد.

گوشی P2 جانشین گوشی P1 می باشد و بار دیگر در این گوشی نیز از باتری بزرگی استفاده شده است. باتری در این مدل به ۵۱۰۰ ارتقا یافته است و پردازنده جدید ۶۲۵ SoC اسنپدراگون جایگزین مدل قبلی آن شده است.

Lenovo-P2

P2 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینجی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و تراکم پیکسلی قابل قبول ۴۰۱ PPI می باشد.نسخه اروپایی این گوشی که اخیرا به بازار آمده دارای ۳gb رم و ۳۲gb حافظه قابل ارتقا می باشد اما لنوو وعده داده که نسخه چینی که در آینده به بازار می آید ۴gb رم و ۶۴gb حافظه داخلی خواهد داشت.

برخلاف سری K6، حسگر اثر انگشت در جلو گوشی تعبیه شده است، علاوه برآن دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی بوده و دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسل می باشد.

هفته گذشته را با معرفی ۵ گوشی جدید از لنوو پشت سر گذاشتیم و اگر Moto Z Play را که توسط موتورولا از آن رونمایی شد در نظر بگیریم تعداد گوشی های جدید به ۶ می رسد. با درنظر گرفتن گوشی های عالی Moto Z و Moto Z Force، به نظر می رسد که لنوو برای حضور در بازار گوشی های هوشمند تصمیم جدی تری دارد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar