بروزرسانی جدید گوگل مپ با قابلیتی برای پوکمون باز ها منتشر شد!

بروزرسانی جدید گوگل مپ با قابلیتی برای پوکمون باز ها منتشر شد!

خبر خوب برای بازیکنان پوکمون گو در سراسر جهان! گوگل مپ به تازگی آپدیتی را منتشر کرده که برای شکار پوکمون به شما کمک می کند. با اینکه تعداد طرفداران بازی پوکمون گو اخیرا سیر نزولی پیدا کرده اند، اما این بازی هنوز جزو پرطرفدارترین بازی های موبایل به شمار می آید.

اگر ردیابی موقعیت مکانی شما در اپلیکیشن گوگل مپ فعال باشد در منوی اپلیکیشن گوگل مپ قابلیتی با نام Catching Pokemon اضافه شده می شود. قبلا در گوگل مپ امکان مشاهده مسیری که پیاده روی یا فعالیت ورزشی کرده اید نیز وجود داشت. حالا در آپدیت جدید گوگل مپ قابلیتی اضافه شده تا بتوانید کوچه، خیابان و مسیر هایی که در آن پوکمون شکار کرده اید را مشاهده کنید. شما می توانید مکان هایی که پوکمون گرفته اید را با دوستانتان و دیگر بازیکنان پوکمون گو نیز به اشتراک بگذارید.

screenshot

قبلا در دیجی شو اپلیکیشن های متعددی را معرفی کرده بودیم که امکانی مشابه قابلیت جدید گوگل مپ در اختیار پوکمون باز ها قرار می دادند. در واقع بازیکنان پوکمون گو در این اپلیکیشن ها امکان گزارش محل پوکمون ها را به دیگران داشتند. حالا احتمالا با این قابلیت جدید گوگل مپ، بسیاری از این دسته اپلیکیشن ها به فراموشی سپرده شوند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar