آیفون ۶اس پرفروشترین گوشی جهان در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ شد!

آیفون ۶اس پرفروشترین گوشی جهان در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ شد!

بر اساس گزارش اخیر وبسایت Kantar Worldpanel آیفون ۶اس به عنوان پرفروشترین گوشی هوشمند در آمریکا و کل جهان، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی شناخته شد.

آیفون ۶اس اپل در سه ماهه منتهی به ماه جوئن با تصاحب ۱۱% سهم فروش گوشی های هوشمند در آمریکا، نام پرفروشترین گوشی هوشمند آمریکا را به خود اختصاص داد. این در حالیست که گلکسی اس۷ با ۹% در رتبه دوم و آیفون ۴ اینچی SE با ۵% سهم بازار رتبه سوم پرفروشترین گوشی آمریکا در سه ماهه دوم سال را کسب کردند.

آیفون ۶اس همچنین با سهم ۴٫۲% از بازار گوشی های هوشمند در جهان رتبه اول و آیفون ۶ و گلکسی اس۷ به ترتیب با سهم ۲٫۷% و ۲٫۵% رتبه های دوم و سوم را در خصوص پرفروشترین گوشی جهان در سه ماهه دوم کسب کردند.

در حال حاضر ۳۱% از سهم سیستم عامل گوشی های هوشمند در آمریکا به iOS اختصاص دارد و ۶۵% از این سهم متعلق به سیستم عامل اندروید می باشد. سیستم عامل ویندوز فون و بلکبری به ترتیب با ۲٫۴% و ۰٫۴% در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

این آمار در خصوص کشور چین کاملا متفاوت است و سیستم عامل اندروید با ۸۵% در سه ماهه دوم سال جاری رکورد دار است. همچنین در این کشور برند هواوی با تصاحب ۲۷٫۶% از بازار گوشی های هوشمند پرفروشترین برند گوشی به حساب می آید و شیائومی و اپل به ترتیب با سهم ۱۸٫۵% و ۱۴٫۳% در رتبه دوم و سوم پرفروش ترین گوشی های چین در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ شناخته شدند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar