باز هم انفجار گلکسی نوت ۷ ؛ حتما گلکسی نوت ۷ را به سامسونگ برگردانید

باز هم انفجار گلکسی نوت ۷ ؛ حتما گلکسی نوت ۷ را به سامسونگ برگردانید

با اینکه سامسونگ به علت مشکلات باتری به کار رفته در گلکسی نوت ۷، برای جمع آوری گوشی های نوت ۷ فروش رفته فراخوان داد، اما تعدادی از کاربران هنوز متقاعد نشده اند و در حال استفاده از این گوشی هستند. اما صریحا تاکید می کنیم، اگر شما یکی از کاربران این گوشی هستید، باید استفاده از این گوشی را متوقف کنید و با مرکز مشتریان سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ برای تحویل و تعویض گوشی خود تماس بگیرید.

با اینکه تاکنون از ۲٫۵ میلیون گوشی نوت ۷ فروش رفته فقط ۳ گزارش از انفجار این گوشی منتشر شده است، اما گفته شده از هر ۲۴ گلکسی نوت ۷ یکی از آن ها دارای باتری معیوب است. با این آمار ریسک داشتن این گوشی به قیمت جان آدم بستگی دارد.

اینبار یک کاربر استرالیایی از انفجار گوشی گلکسی نوت ۷ اش خبر می دهد. او می گوید در حالی که در هتل گوشی ام با کابل و شارژر اصلی سامسونگ به شارژ بوده این اتفاق افتاده است. این فرد می گوید آتش گرفتن و انفجار این گوشی خسارت هایی را هم به اتاق هتل وارد کرد و مجبور به پرداخت ۱۳۸۰ دلار غرامت به هتل شدم.

البته با توجه به عکس هایی این فرد که از اتاق هتل منتشر کرده است، خسارت آنچنانی مشاهده نمی شود و به نظر مسئولین هتل کلاه بزرگی بر سر او گذاشته اند!!!

Another-Samsung-Galaxy-Note-7-battery-catc1hes-fire

Another-Samsung-Galaxy-Note-7-battery-catc2hes-fire Another-Samsung-Galaxy-Note-7-battery-catches-fire

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar