یک دموی رایگان جزو محتویات هدست پلی استیشن VR است

یک دموی رایگان جزو محتویات هدست پلی استیشن VR است

هدست واقعیت مجازی سونی در تاریخ ۱۳ سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. امشب هم کنفرانس سونی برگزار می شود که در آن ۲ کنسول جدید معرفی خواهد شد و احتمالا درباره هدست واقعیت مجازی سونی بیشتر خواهیم فهمید. سونی اعلام کرد که همراه با هدست این شرکت، یک CD دموی رایگان هم عرضه خواهد شد. البته این CD شامل ۸ بازی خواهد بود که یک دید کلی نسبت به واقعیت مجازی به شما خواهد داد.

در زیر لیستی از این بازی ها تهیه کرده ایم که آنها را با توضیحاتشان مشاهده خواهید کرد:

PlayStation VR worlds: این بازی کاری است از استودیوی لندن که شما در تمام مدت بازی می توانید واقعیت مجازی را تجربه کنید. در این بازی شما در زیر آب های اقیانوس خواهید بود و با خطراتش مواجه خواهید شد.

Drive Club VR: همان طور که از نام این بازی پیداست، شما به دنیای ماشین ها سفر خواهید کرد. این بازی کاری از استودیوی اولوشن است.

Rigs Mechanized Combat League: این بازی ساخت استودیوی گوریلا گیمز است که در آن شما باید ماشین های جنگی و ورزشی بسازید. این بازی به نوعی، تلفیقی از یک بازی حادثه ای و مسابقه ای است.

Tumble VR: این بازی کاری است از استودیوی سوپر مسیو گیمز، که در آن شما باید پازل های سه بعدی را حل کنید!

Battlezone: بازی ای است که در آن باید با تانک های Cobra، دشمنان خود را نابود کنید. این بازی کاری است از استودیوی ربلین.

EVE Valkyrie: در بازی شما موظف هستید تا دشمنانتان را در فضا نابود کنید. آنها فضا را به طرز فاجعه باری اشغال کرده اند. این بازی کاری است از استودیوی سی سی پی!

Wayward Sky: در این بازی شما باید به دنبال پدر گم شده خود بگردید. وی در یک قلعه در آسمان قرار دارد. تجربه واقعیت مجازی در میان ابرها بسیار جذاب خواهد بود.

Headmaster: و بالاخره! یک شبیه ساز فوتبال! در این بازی شما باید با سر خود توپ های ارسالی را گل کنید!

 

این هشت بازی در CDای که در اروپا عرضه خواهد شد، توسط وبسایت playstation تایید شده است و اینکه برای دیگر نقاط هم چنین بازی هایی منتشر شود، مشخص نیست. بهتر است تا فردا صبر کنید تا ما به صورت کامل گزارشی از کنفرانس امشب سونی تهیه کنیم. فردا اطلاعات کاملی درباره کنسول های جدید و هدست VR خواهیم داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar