شرکت نیانتیک پس از Pokemon Go به دنبال ساخت پروژه های جدید است!

شرکت نیانتیک پس از Pokemon Go به دنبال ساخت پروژه های جدید است!

زمانی که شرکت نیانتیک بازی پوکمون گو را عرضه کرد، دنیای بازی های موبایل را در تسخیر خود گرفت. درآمد فوق العاده این بازی هم باعث افزایش سهام شرکت نینتندو و نیانتیک شد. پس شاید شنیدن این خبر که شرکت نیانتیک قصد ساخت پروژه های دیگر را هم دارد، مورد تعجب نباشد. مدیر عامل این شرکت، جان هنک هم چنین ادعایی را در مصاحبه ای که با مجله گیم اینفورمر انجام داد این امر را تایید کرد.

بازی پوکمون گو اولین بازی این شرکت نبود. قبل از پوکمون گو، بازی Ingress به عنوان اولین بازی این شرکت عرضه شد. بازی ای که شما باید در آن Landmarkهایی را تسخیر کنید. از اطلاعات بازی Ingress استفاده های زیادی در بازی پوکمون گو شد و آقای هنک هم تایید کرد که از اطلاعات بدست آمده ار هر دو بازی در بازی های بعدی این شرکت هم استفاده می شود.

چنین استراتژی ای همیشه جزو برنامه های ما بوده. اینکه پلتفرمی برای بازی ها بسازیم که از آن در بازی های دیگر هم استفاده کنیم. البته همیشه همه تجارب قابل انتقال نیستند. فکر می‌کنم این موضوع می‌تواند بسیار سالم و مفید باشد. در این دست از بازی‌ها پتانسیل‌های بالایی برای موفقیت وجود دارد. من فکر می‌کنم که موقعیت تازه‌ای برای طراحان بازی‌ها، سازندگان و ناشرین وجود دارد تا به کاوش در اینگونه گیم پلی‌ها بپردازند. اینگونه بازی‌ها پتانسیل بالایی از نوآوری را در خود جای داده‌اند. این گام مثبتی برای هر فردی است که یک بازی را در دنیای واقعی ایجاد کند و مردم را به حرکت و تکاپو اندازد، کمی ورزش یا حتی دیدن موقعیت‌های جدید از امکانات اینگونه بازی‌ها است و ارتباط خیلی خوبی با سلامت افراد دارد.

وی همچنین از اضافه کردن قابلیت های جدید به بازی پوکمون گو صحلت کرد. یکی از آن قابلیت ها Buddy است. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد که یک Buddy Pokemon را انتخاب که در کنار آواتار Trainer برروی صفحه پروفایل آنها ظاهر خواهد شد.


نظر خود را بنویسید

avatar