تفاوت دو رنگ Jet Black و Black، در آیفون ۷ چیست؟

تفاوت دو رنگ Jet Black و Black، در آیفون ۷ چیست؟

همان طور که می دانید، دیشب کنفرانس اپل برگزار شد و در آن دو آیفون ۷ و ۷ پلاس و ساعت هوشمند جدید معرفی شدند. تغییرات قابل پیش بینی بودند. مانند تغییر دکمه Home، حذف جک هدفون، بهتر شدن CPU و GPU، دوربین و …. اما شاید تغییری در صف بندی آیفون ها به وجود آمد، که بسیاری آن را پسندیدند. بازگشت رنگ مشکی به مدل های آیفون. آن هم دو نوع رنگ مشکی. یکی Black، و دیگری Jet Black. با ما همراه باشید تا تفاوت های این دو رنگ را برای شما بازگو کنیم.

رنگ Black مانند همان Space Gray است که در مدل های گذشته آیفون هم وجود داشت. یک مشکی تاریک تر. اما Jet Black همان طور که از ظاهرش پیداست، بسیار براق تر از دوست Black خود است. اگر انتخاب میان این دو رنگ برایتان مشکل است، چند نکته برای شما در ادامه آورده ایم که شاید به انتخاب شما کمک کند:

iphone-7-jet-black-on-iphone-7-plus-black
  1. بگذارید با نکته ای شروع کنیم که حتی با دیدن عکس هم به آن پی می برید. Jet Black بسیار براق است اما Black مات بوده و در آن خبری از براقی نیست.
  2. Jet Black کاملا سیاه است. یک سیاه غلیظ. اما همان طور که اشاره کردیم، Black تقریبا مانند همان Space Gray خودمان است. یعنی یک خاکستری بسیار تیره!
  3. Jet Black جای اثر انگشت و لکه را به خود می گیرد اما Black ان طور نیست.
  4. Jet Black در دستانتان حالت لغزندگی ندارد اما Black دارد.
  5. Jet Black پس از گذشت زمان و استفاده معمولی، به خود خط و خش های کوچک می گیرد اما Black در برار خش بسیار بیشتر دوام خواهد آورد.
  6. هردو رنگ Jet Black و Black از نظر زیبایی و سرسختی یکسان هستند.
  7. Jet Black ممکن است برای شما گران تر در بیاید چون فقط برای حافظه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت موجود خواهد بود اما Black برای تمام مدل های وجود دارد.

 

نظر خود را بنویسید

avatar