طعنه HTC به اپل : ما دو سال قبل از آیفون ۷ پلاس گوشی با دوربین دوگانه داشتیم!

طعنه HTC به اپل : ما دو سال قبل از آیفون ۷ پلاس گوشی با دوربین دوگانه داشتیم!

چهارشنبه ای که گذشت، در حالی که اپل مشغول رونمایی از آیفون ۷ پلاس، اولین گوشی آیفون با دوربین دوگانه بود، اچ تی سی توییتی زیرکانه منتشر کرد و گفت گوشی One M8 را به یاد بیاورید که دو سال پیش با دوربین دوگانه معرفی شد!

در این توییت که تصویر آن را در زیر می توانید مشاهده کنید، اچ تی سی مستقیما به کمپانی اپل اشاره نکرده است، اما همگی می دانیم که منظور اچ تی سی، کمپانی اپل و آیفون ۷ پلاس بوده است.

در حالی که گفته اچ تی سی صحیح است و این کمپانی دو سال پیش اولین گوشی هوشمند با دوربین دوگانه را معرفی کرد، اما فراموش نکنیم دوربین دوگانه به کار رفته در آیفون ۷ پلاس دوربین دوگانه گوشی اچ تی سی قابل مقایسه نیست.

اپل در دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس یک لنز با زاویه دید عریض و یک لنز تله قرار داده است که امکان زوم کردن تا دو برابر بدون افت کیفیت تصویر را در اختیار قرار می دهد. این دوربین برای عکس های پرتره و بوکه یک شاهکار در گوشی های هوشمند به حساب می آید.

هنوز تا عرضه رسمی گوشی آیفون ۷ پلاس و آزمایش دوربین این گوشی چند روز باقی مانده است، اما تصاویر نمونه ای که با این گوشی گرفته شده و اپل در کنفرانسش به نمایش گذاشت را با کلیک بر روی این نوشته می توانید مشاهده کنید. تصاویر واقعا فوق العاده هستند، اما باز هم قضاوت نهایی را برای بعد از عرضه گوشی و آزمایش آن میگذاریم.

از حق نگذریم، اچ تی سی هم همیشه در گوشی هایش خلاقیت داشته و بارها و بارها گوشی هایی با ویژگی های جدید از این کمپانی دیده ایم. اما واقعیت بیشتر از اینکه اولین ها در ذهن ماندگار شوند، بهترین ها به خاطر می مانند!

htc-dual-camera-one-m8-iphone-7-plus-00

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar