فیل اسپنسر اعتقاد دارد سونی با معرفی پلی استیشن ۴ پرو عملکرد خوبی داشت

فیل اسپنسر اعتقاد دارد سونی با معرفی پلی استیشن ۴ پرو عملکرد خوبی داشت

سونی بالاخره کنسول جدید خود به نام پلی استیشن ۴ پرو را معرفی کرد تا مایکروسافت هم از جزئیات این کنسول جدید آگاه شود. طبیعی است که فیل اسپنسر که رقیب سونی است، درباره آن اظهار نظر کند. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

فیل اسپنسر که مدیر بخش اکس باکس در شرکت مایکروسافت است، در واکنش به کنسول جدید سونی، متن زیر را منتشر کرد:

من از برنامه های خودمان (پروژه اسکورپیو) راضی هستم اما در کل خیلی خوب است شرکت ها چنین کنفرانس هایی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار می کنند.

طبیعتا منظور اسپنسر از ‘برنامه های خودمان’، پروژه اسکورپیو است. این هیولا دارای یک پردازنده ۸ هسته ای، پردازنده گرافیکی ۶ ترافلاپی، پشتیبانی از ۴K و ۳۲۰ گیگابایت حافظه، قدرتمندترین کنسول تا به امروز خواهد بود. البته شاید نباید این کنسول را یک کنسول میان نسلی بنامیم. سونی با معرفی یک کنسول قدرتمند اما متعادل، به معنای واقعی یک کنسول میان نسلی را ارائه کرد. همان طور که از مشخصات دو کنسول می توان تشخیص داد، کنسول اسکورپیو قوی تر از پرو است اما نکته قابل توجه این است که تنها سخت افزار نیست که تعیین کننده کنسول برتر خواهد بود. محتوی شاید نقشی پررنگ تر از سخت افزار دارد. جنبه ای که سونی همیشه در آن برتر بوده و با بازی های انحصاری فوق العاده اش توانسته بازار کنسول ها را در دست بگیرد.

در همین مورد هم از اسپنسر سوال شد که وضعیت ساخت محتوی برای اسکورپیو چگونه پیش می رود؟

اکثر سازندگان با ساخته های رایانه‌ شخصی خود، مشخصات سیستمی بالاتری را هدف قرار داده‌اند. تیم‌ها از موتور و دارایی‌های هنری در استفاده از قدرت بهره‌مند هستند.

در رابطه با بازی هایی که هم اکنون در بازار هستند هم، اسپنسر اعلام کرد که تیم های سازنده بازی ها، بهینه سازهایی برای بازی ها عرضه خواهند کرد که از قدرت پردازنده ۶ ترافلاپی استفاده خواهند کرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar