طعنه های مایکروسافت به اپل ادامه دارد؛ این بار در ویدیو تبلیغاتی سرفیس پرو ۴

طعنه های مایکروسافت به اپل ادامه دارد؛ این بار در ویدیو تبلیغاتی سرفیس پرو ۴

کمتر از از یک هفته پیش، مایکروسافت یک تبلیغ تلویزیونی را منتشر کرد که در آن ویژگی هایی از سرفیس پرو ۴ را به رخ می کشید که نمی توان مانندش را در مکبوک ایر اپل دید.

برای مثال صفحه لمسی سرفیس پرو ۴ یکی از این ویژگی ها بود که در مکبوک های اپل نیست. با قلم سرفیس، کاربران این دستگاه می توانند بر روی صفحه لمسی سرفیس پرو ۴ یادداشت بنویسند که مکبوک ایر اپل از این ویژگی هم برخوردار نیست. از طرفی با جدا کردن کیبرد سرفیس پرو ۴، سرفیس تبدیل به یک تبلت می شود که قاعدتا این ویژگی را هم در مک بوک ایر اپل نمی توان مشاهده کرد.

البته اگر منصفانه به داستان نگاه کنیم، رقیب سرفیس پرو ۴ مکبوک ایر نیست و بهتر است سرفیس پرو ۴ را با آیپد پرو اپل مقایسه کرد تا مک بوک ایر! اگر این جمله را قبول داشته باشید، حالا می توان گفت که آیپد پرو اپل هم قلم دارد هم کیبرد قابل جدا شدن! با این تفاسیر شاید مهمترین مزیت مایکروسافت در تقابل آیپد پرو و سرفیس پرو ۴ را بتوان سیستم عامل ویندوز ۱۰ دانست.

نمیخواهیم این دو تبلت را با یکدیگر مقایسه کنیم وبحث را بیندازیم. قبلا در یک ویدیو فارسی مقایسه این دو دستگاه را انجام دادیم که اینجا می توانید مشاهده کنید.

اما خارج از بهتر یا بدتر بودن محصولات مایکروسافت نسبت به اپل، طهنه ها و کنایه های مایکروسافت کمی بچه گانه به نظر می رسد و کمتر دیده شده شرکتی با تخریب کمپانی رقیب به موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

ویدیوی جدید مایکروسافت که مکبوک ایر اپل را به چالش می کشد را در زیر می توانید مشاهده کنید.

 

منبع: phonearena.com

نظر خود را بنویسید

avatar