نظر رئیس شرکت اینتربرین را در مورد پلی استیشن ۴ پرو بشنوید!

نظر رئیس شرکت اینتربرین را در مورد پلی استیشن ۴ پرو بشنوید!

بحث حول کنسول میان نسلی جدید سونی داغ است و افراد زیادی درباره آن نظر داده اند. حال نوبت به آقای هیرو هامامورا، سردبیر سابق مجله فامیتسو و رییس فعلی شرکت اینتربرین رسیده که در مصاحبه ای با Nikkei، نظر خود را در مورد پلی استیشن ۴ پرو اعلام کند. برای دیدن ادامه مصاحبه با ما همراه باشید!

آقای هامامورا طی مصاحبه اعلام کرد، این امری طبیعی است که شرکتی پس از گذشت مدت زمانی مشخص، کنسولی ارزان تر از کنسول عرضه شده خود ارائه کند. اما کاری که سونی انجام داده این است که نه تنها یک کنسول ارزان تر نسبت به پلی استیشن ۴ عرضه کرده، بلکه یک کنسول جدید دیگر هم با قیمتی ارزان معرفی کرده.

به قول اندرو هاوس، کامپیوترهای شخصی دلیل معرفی و عرضه پلی استیشن ۴ پرو بودند و نه رقابت با مایکروسافت. آقای هامامورا هم در ادامه اضافه کرد که پس از مدتی، محصولی که ۳ سال قبل عرضه کردید در بازار اشباع می شود و شما تصمیم می گیرید تا قیمت آن را کاهش دهید. یکی از دلایل این کار هم آماده سازی برای نسل بعدی کنسول ها است. گرچه کنسول پلی استیشن ۴ پرو کنسول نسل بعدی نبوده و اصلا قرار نیست جای کنسول پلی استیشن ۵ را بگیرد. معرفی این کنسول در واقع مانند ارتقاء سخت افزار کامپیوتر شخصی شما است.

از زمان عرضه تا امروز، کنسول پلی استیشن ۴ حدودا ۴۰ میلیون دستگاه فروخته است که آن را به سریع ترین فروش کنسول در تاریخ پلی استیشن تبدیل کرده است. از نظر آقای هامامورا، سونی کار درستی انجام داده که کنسول جدیدش را با تغییرات کمی نسبت به پلی استیشن ۴ معرفی کرده، تا ۴۰ میلیون کاربر پلی استیشن ۴ احساس بی توجهی و به مهری نکنند. به نظر وی، سونی جایگاهش را میان طرفدارانش حفظ و مستحکم تر کرده است.


نظر خود را بنویسید

avatar