دو گوشی از شیائومی هم منفجر شد؛ سامسونگ و شیائومی، رقابتی از جنس آتش

دو گوشی از شیائومی هم منفجر شد؛ سامسونگ و شیائومی، رقابتی از جنس آتش

به نظر می رسد انفجار گوشی های گلکسی نوت ۷ سامسونگ نه تنها کاربران این شرکت را تهدید کرده، بلکه این مشکل را به گوشی های کمپانی های دیگر هم سرایت داده است. واقعیت این است که همه گوشی ها از نظر تکنولوژی باتری با مشکل مواجه هستند. در واقع انفجار های گلکسی نوت ۷ از نظر کمیت یک استثنا بوده، اما از این دسته اتفاقات قبلا هم برای گوشی ها دیگر رخ داده است.

در واقع این دستگاه های دوست داشتنی که همیشه همراه ما هستند همیشه پتانسیل خطر ساز شدن را دارند. در ماهی که گذشت دو نفر از انفجار گوشی های شیائومی شان آسیب دیدند.

یک رسانه چینی گزارش داده است که شیائومی همکاری جدیدی را با یک شرکت شروع کرده که کار آن جلوگیری از اتفاقات احتمالی می باشد.

بر اساس گزارشات، یک دستگاه گوشی شیائومی Mi Max در حالی که در حال شارژ شدن با لوازم اصلی بوده منفجر شده است. این اتفاق پنجم سپتامبر رخ داده است.

یک گزارش دیگر حاکی از انفجار گوشی شیائومی Mi 4C در تاریخ ۹ سپتامبر است. این اتفاق زمانی رخ داده که گوشی در جیب پشتی شلوار کاربرش بوده و باعث سوختگی صاحب گوشی هم شده است. گوشی مورد بحث از وبسایت رسمی شیائومی خریداری شده بود و شکی نیست که گوشی ارجینال بوده باشد.

شیائومی برای اینکه اوضاع را جموجور کند گفته که این دو حادثه کاملا اتفاقی بوده و خودش را از ماجرای اخیر گلکسی نوت ۷ جدا کرد. شیائومی گفته که بطور کامل با صاحبان دو گوشی منفجر شده همکاری و مشکل را مرتفع می کند.

احتمال زیاد اتفاقات رخ داده برای دو گوشی منفجر شده شیائومی هم مربوط به باتری بوده و مشخص نیست که دیگر گوشی های این کمپانی هم این خطر تهدیدشان می کند یا خیر!

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar