آیفون ۷ با کسب بالاترین امتیاز در بنچمارک، قویترین گوشی هوشمند شناخته شد

آیفون ۷ با کسب بالاترین امتیاز در بنچمارک، قویترین گوشی هوشمند شناخته شد

اگر جزو آن دسته افرادی باشید که گوشی های زیادی را امتحان کرده باشید، حتما به این نتیجه رسیده اید که نوشته های روی کاغذ و نمایش یکسری اعداد و ارقام برای نشان دادن برتری گوشی توسط شرکت مربوطه، دلیلی بر عملکرد خوب گوشی نمی باشد. در اینجور مواقع بعد از معرفی گوشی، آزمایش بنچمارک انجام میگیرد و امتیاز کسب شده در این آزمایش روی واقعی دستگاه را نشان می دهد.

هنوز یک هفته از معرفی پرچمدار های اپل با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نمی گذرد. معارفه ای که خیلی برایمان هیجان انگیز نبود و تقریبا همه اطلاعات آیفون ها را قبل از رونمایی می دانستیم.

طبق گزارش آنتوتو آیفون ۷ اپل در آزمایش بنچمارک انجام شده با کسب امتیاز ۱۷۸۳۹۷ یک رکورد ثبت کرده و با اختلاف در صدر بهترین گوشی ها قرار گرفت. خارج از اینکه بسیاری اعتقاد دارند خلاقیت اپل به پایان رسیده و امسال شاهد یک آیفون تکراری بودیم، اما پردازنده قرار گرفته در این گوشی یک شاهکار است.

آیفون ۶اس با پردازنده A9 با امتیاز ۱۳۳۷۸۱ از بهترین های بازار گوشی های هوشمند بود و در هفته های گذشته دیدیم که در آزمایشی حتی از گلکسی نوت ۷ هم پیشی گرفت. حالا آیفون ۷ با پردازنده A10 Fusion و بهبود ۳۳ درصدی نسبت به آیفون ۶اس در بالاترین جایگاه گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است.

آنتوتو لیستی از بنچمارک بهترین گوشی ها را به اشتراک گذاشته است که از ۱۰ گوشی ۹ تای آنها گوشی های اندرویدی هستند(آیفون ۷ به لیست اضافه نشده). در این لیست گوشی OnePlus 3 که به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز می باشد در صدر قرار گرفته. همچنین گوشی محبوب گلکسی اس ۷ اج با امتیاز ۱۳۴۵۹۹ در رتبه هفتم بالاتر از آیفون ۶اس قرار گرفته است.

برای اینکه از سرعت پیشرفت گوشی های هوشمند درک بهتری داشته باشیم، بد نیست به سال ۲۰۱۴ برگردیم که گلکسی نوت ۳ با امتیاز ۳۸۹۵۸ از بهترین گوشی های هوشمند به حساب می آمد. شاید مقایسه امتیاز آیفون ۷ با امتیاز بهترین گوشی ۲ سال پیش خنده دار به نظر برسد، اما احتمالا ۲ سال بعد هم به امتیاز آیفون ۷ کنونی میخندیم.

the-apple-iphone-7-blows-away-the-competition-with-a-record-breaking-antutu-score the-leading-phone-benchmarked-in-august-was-the-oneplus-3

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar