به روزرسان ۴٫۰۰ پلی استیشن ۴ فردا در دسترس قرار خواهد گرفت!

به روزرسان ۴٫۰۰ پلی استیشن ۴ فردا در دسترس قرار خواهد گرفت!

دیگر باید کم کم برای به روزرسان بزرگ پلی استیشن ۴ آماده شوید. چرا که به زودی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این به روزرسانی با ورژن ۴٫۰۰ شناخته می شود که باعث تغییرات بسیار زیادی در رابط کاربری و Quick Menu خواهد شد. Quick Menu جدید و تعمیراتی در رابط کاربری برای این بروزرسان در نظر گرفته شده است که البته برخی از این موارد در نسخه بتا بروزرسان ۴٫۰۰ دیده نمی‌شد. یکی از این موارد اضافه شدن یک بخش Music است که اجازه می‌دهد فایل‌های آن را پیدا، پخش و Spotify را بدون اجرا برنامه کنترل کنید.

همچنین، به روزرسان ۴٫۰۰ پلی استیشن ۴، پشتیبانی از قابلیت HDR را برای پلی استیشن های ۴ به ارمغان می‌آورد که در این مدت بحث‌های زیادی درباره آن شد. پلی استیشن ۴ پرو نیز از این قابلیت بهره می‌برد. در حالی که کنسول جدید از کیفیت ۴K برای استریم کردن و اجرای برخی‌ از عناوین پشتیبانی می‌کند، قابلیت HDR با این بروزرسان به پلی استیشن ۴ نیز می‌آید و هر دو کنسول از آن بهره خواهند برد.البته باید توجه داشته باشید که تلویزیون شما باید از این قابلیت ها پشتیبانی کند تا بتوانید از آن لذت ببرید.

بعد از دریافت بروزرسان ۴٫۰۰ در سیستم خود، تنظیمات HDR را مشاهده خواهید کرد که در بخش تنظیمات Video Output قرار دارد و آماده لذت بردن برای عناوینی است که از این قابلیت بهره‌ می‌برند و از این پس تمامی افرادی که پلی استیشن ۴ را در اختیار دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند به شرطی که نمایشگر آنها قادر به انجام این کار باشد. یکی دیگر از موارد هم، آماده ساری برای کنسول جدید است که سونی درباره آن توضیح داد:

برای آسان تر کردن انتقال اطلاعات از پلی استیشن ۴ به پلی استیشن ۴ پرو، ما قابلیت جدید هم برای کاربرانی که قصد کوچ کردن به سمت کنسول جدید را دارند، تعبیه کرده ایم که شما توسط آن می توانید با استفاده از یک کابل LAN، اطلاعات، بازی ها و تمام ذخیره سازی های خود را به کنسول جدید انتقال دهید. مانند همیشه می توانید از طریق قابلیت ابری هم چنین کاری را انجام دهید اما قاعدتا استفاده از کابل LAN سریع تر و بهتر خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar