پیش فروش آیفون ۷ نسبت به آیفون ۶اس ۳۷۵ درصد بیشتر بوده است

پیش فروش آیفون ۷ نسبت به آیفون ۶اس ۳۷۵ درصد بیشتر بوده است

پیش تر گفته شد که پیش فروش گوشی آیفون ۷ اپل تحت اپراتور T-Mobile چهار برابر بیشتر از پیش فروش آیفون ۶ بوده است. امروز نیز گزارش جدید منتشر شد مبنی بر اینکه پیش فروش آیفون های ۷ و ۷ پلاس تنها در سه روز ابتدایی پیش فروش، نسبت به نسل پیشین خود ۳۷۵ درصد افزایش داشته است.

آیفون های جدید اپل با اینکه تغییر زیادی در ظاهرشان رخ نداده اما در بنچمارک صورت گرفته توسط آنتوتو ثابت شد که از لحاظ سخت افزاری بهترین گوشی هوشمند در حال حاضر هستند. علاوه بر این این آیفون۷ اولین گوشی ضد آب آیفون است که از استاندارد IP67 بهره می برد. هر چند که کمی بعید به نظر می رسد با وجود ضد آب بودن آیفون ها کسی ریسک بردن آیفون به استخر را بپذیرد.

بهبود باتری، پیشرفت چشمگیر دوربین، دکمه هوم لمسی و بهتر شدن کیفیت صفحه نمایش از عواملی هستند که فروش آیفون ۷ را چهار برابر کرده است. البته گذشتن از رنگ محبوب مشکی واقعا کار سختی است و دور از انتظار نیست بگویییم خیلی از طرفداران اپل، آیفون های جدید را بخاطر رنگ مشکی جدید خریداری کرده اند.

از طرفی می توان این حجم استقبال از آیفون ۷ را به خاطر مشکلات اخیر پیش آمده برای گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ هم دانست. احتمال اینکه خیلی از طرفداران سامسونگ به آیفون های جدید روی آورده باشند کم نیست. قبل از معرفی آیفون ۷، کارشناسان زیادی عدم تغییر ظاهری آیفون ۷ را دلیلی بر عدم موفقیت و فروش کم این گوشی می دانستند، اما اپل به این حجم استقبال اطمینان داشت که تعداد تولیدات آیفون را افزایش داد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar