به گفته اپل همه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس های مشکی براق فروخته شدند!

به گفته اپل همه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس های مشکی براق فروخته شدند!

یک بار دیگر معرفی آیفون های جدید باعث شد تا طرفداران اپل جلوی فروشگاه های این کمپانی صف بکشند تا از اولین هایی باشند که آیفون های جدید را خریداری می کنند. امسال هم مانند سال های پیش این اتفاق رخ داد اما کمی عجیب تر!

به گفته اپل تمام موجودی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مدل جت بلک، قبل از عرضه این گوشی ها، در پیش فروش به فروش رفته است و این مدل ها فعلا برای فروش در دسترس نیستند. البته امکان سفارش از وبسایت رسمی اپل برای این رنگ ها وجود دارد و اپل گفته که رنگ های دیگر آیفون ۷ نیز در فروشگاه های رسمی این شرکت به فروش می رسند.

iphone7-plus

به گفته اپل: ما به سختی مشغول کار هستیم تا آیفون هایی که ناموجود شده اند را در سریع ترین وقت به دست کاربران برسانیم. طبق سابقه اپل، آیفون ها در رنگ جت بلک به زودی موجود خواهند شد.

همه اینها به این معنیست که اگر شما هم مایلید تا رنگ مشکلی براق(جت بلک) آیفون های جدید را خریداری کنید، بهتر است کمی صبور باشید، چرا که با این کمبود، قطعا پس از وارد شدن آیفون های مشکی به بازار ایران، با قیمتی نجومی روبرو باشیم. بهترین زمان برای خرید آیفون های جدید اپل اواسط آبان ماه است که قیمت ها متعادل شده باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar