بتای Battlefield 1، محبوب ترین بتای تاریخ استودیوی EA لقب گرفت!

بتای Battlefield 1، محبوب ترین بتای تاریخ استودیوی EA لقب گرفت!

بازی BF1 شاید مورد انتظارترین بازی سبک شوتر باشد که ماه آینده عرضه می شود. آماری از نسخه بتای این بازی منتشر شده که شاید اثبات کند این بازی چقدر می تواند فروش بالایی را تجربه کند. طبق آماری که شرکت EA منتشر کرده، ۱۳٫۲ میلیون نفر بتای این بازی را تجربه کرده اند. همچنین یک اینفوگرافیک هم از این اطلاعات منتشر شده که در ادامه آن را خواهیم دید:

BF 1

EA در آماری جالب اعلام کرد که تعداد افرادی که نسخه بتا را تجربه کرده اند از دو برابر سربازان بریتانیایی و عثمانی که در جنگ جهانی اول در خاورمیانه مستقر شده بودند هم بیشتر بوده. این اینفوگرافیک همچنین میزان بسیاری از آمار دیگر را هم با خود به‌همراه دارد و تمام کلاس‌های موجود در بازی را رتبه‌بندی کرده که بازی‌بازان با کلاس Assault بیشتر به بازی پرداخته‌اند و کلاس Medic کمترین گیمر را داشت. علاوه بر این، در روز ۱ دسامبر (پنج‌شنبه ۱۱ آذر)، نقشه جدیدی به نام Giant’s Shadow از طریق یک به‌روزرسان به بازی اضافه می‌شود که دایس درباره آن گفت:

آماده شرکت در نبرد Selle درون پاییز سرد سال ۱۹۱۸ شوید. جنگ‌جویان در اینجا از سنگرهای خود بیرون می‌آیند و وارد کشوری باز خواهند شد که یک بالون عظیم سایه خود را برروی میدان جنگ جای گذاشته است. نیروهای بریتانیایی از خط هیندنبورگ عبور کرده‌اند و به سمت یکی از مراکز مهم راه‌آهن در حال حرکت هستند. پیاده‌نظامیان خشمگین و تانک‌های جنگی به منطقه‌ای باز آمده‌اند و رودخانه‌ای در کنار راه‌آهن قلعه Wassigny وجود دارد؛ جایی که یک قطار زرهی همچنان می‌تواند وضعیت نبرد را تغییر دهد.

 

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند البته در E3 2016 اعلام شد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان حتی زودتر می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar