۵ برنامه عالی تناسب اندام و رژیم غذایی برای اندروید و ios

۵ برنامه عالی تناسب اندام و رژیم غذایی برای اندروید و ios

رژیم غذایی خوب و تمرین به موقع باعث می شود که بدنی آماده و ذهنی سالم داشته باشید و برنامه ای زیادی می تواند شما را در این بخش یاری کند. ما برنامه هایی را به شما معرفی می کنیم که بدون هیچ ابزار خاصی، رژیم غذایی، مقدار کالری مصرفی و برنامه تمرین شما را پوشش می دهد.این پنج برنامه توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار گرفته و از جانب آنها نمره بالایی گرفته اند به شما کمک می کند تا زندگی سالم و طولانی تری داشته باشید. این برنامه ها به صورت رایگان در دسترس می باشند.

Runtastic Running & Fitness

Runtastic Running برنامه ای است که دوندگی شما را دنبال کرده و میزان پیشرفت شما را نشان می دهد و به شما کمک می کند که اندامی متناسب داشته باشید.این برنامه  از فعالیت هایی چون پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری پشتیبانی می کند. همچنین اطلاعاتی از قبیل جزئیات مسیر، مسافت، تغییر ارتفاع و میزان کالری که سوزاندید به شما می دهد. در بخش دیگر نیز آمورش هایی جهت یادگیری در زمینه تمرینات کاردیو دارد به علاوه شما می توانید عضوی از کمیسیون جهانی فیتنس باشید که به شما انگیزه دوچندان می دهد.

دانلود برای اندروید و ios

runtastic-running-and-fitness-2-1


Calorie Counter – MyFitnessPal

MYFITNESSPAL یک برنامه سریع و آسان برای شمارش کالری می باشد.این برنامه اطلاعات وسیعی در زمینه غذا و تمرینات دارد.شما قادر خواهید بود رژیم غذایی و تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید و غذاهای مورد علاقه تان را اضافه نموده و در وعده های غذایی خود صرفه جویی کنید. بخش غذایی این برنامه تمام مواد غذایی مغذی از جمله کالری، چربی، پروتئین، کربوهیدرات، قند، فیبر، کلسترول و دیگر موارد را دنبال می کند.همچنین شما می توانید از دستورات پخت غذا های آن استفاده کنید.برای این برنامه یک بارکد خان برای تشخیص مواد غذایی نیز در نظر گرفته شده است.

دانلود برای اندروید و ios

۲


۷ Minute Workout

۷ Minute Workout برنامه ای است که به شما کمک می کند که با ویدئوهای آموزشی تناسب اندام خود را بدست آورید. با تمریناتی برای مردم عادی که به دنبال فیزیک بدنی مناسب هستند و شما می توانید این تمرینات را در عرض ۷ دقیقه انجام دهید.این برنامه براساس تمرینات دوره ای پر فشار می باشد، متدی که امتحان خود را پس داده و به شما کمک می کند که عضلات خود را تقویت کنید و تناسب اندام داشته باشید و شما را سالم تر خواهد ساخت.این برنامه شامل ۱۲ حرکت می شود که هرکدام ۳۰ ثانیه طول می کشد و بین هر حرکت ۱۰ ثانیه برای استراحت در نظر گرفته شده است.شما برای انجام این حرکات فقط و فقط به یک صندلی و دیوار نیاز دارید.

دانلود برای اندروید و ios

۳


۸fit – Workout & Meal Plans

هدف ۸fit این است که شما زندگی سالم،برنامه غدایی متناسب و آسان، و تمرینات مناسب طراحی شده توسط مربیان متخصص داشته باشید. این برنامه به شما یاد می دهد که با رژیم غذایی سالم و تمرینات ساده وزن خود را کاهش دهید.۸fit شما را تشویق می کند تا از وزن بدن خود برای تقویت عضلات،افزایش استقامت، بهبود سیستم قلبی عروقی و کاهش وزن خود استفاده کنید.این برنامه براساس متود اینتروال که موثر تر از روش های سنتی قدیمی است کار می کند و به شما براساس سیستم بدنی،اهداف شخصی، سطح فعالیت و رژیم غذایی شما برنامه غذایی می دهد. و طبق پیشرفت شما برنامه غذایی را بروز رسانی می کند.

دانلود برای اندروید و ios

۴


Freeletics Bodyweight

Freeletics Bodyweight  پنج تا دقیقه تمرین براساس وزن خودتان می باشد. این تمرینات به هیچ وسیله ای نیاز ندارد و به این معناست که در هرجا  و هر زمان می توانید این تمرینات را انجام دهید. این برنامه بیش از ۹۰۰ تمرین مختلف دارد که تمام عضلات شما را پوشش می دهد و این تمرینات از مبتدی تا پیشرفته می باشد. این اپلیکیشن تمرینات را به طور کامل به شما آموزش می دهد.

دانلود برای اندروید و ios

۵

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar