بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران تا شهریور ۹۵

بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران تا شهریور ۹۵

قدم زدن در پاساژها و فروشگاه ها با ویترین های پر از لپتاپ، می تواند تجربه ای سخت باشد. حتی در فروشگاه نسبتا خوبی مانند اپل استور شما می توانید ۵ مدل مختلف لپتاپ پیدا کنید. ( سیستم های Air و Pro در دو سایز مختلف به علاوه MacBook دوازده اینچی). تمام این قضایا انتخاب بهترین لپ تاپ را برایتان کمی مشکل خواهد ساخت.

بعضی اوقات شما می خواهید بدانید که بهترین لپتاپ موجود کدام است یا حداقل یک لپتاپی را بخرید که  افراد زیادی خرید آن را توصیه کرده اند. از آنجا که بیشتر لپتاپ ها مجموعه کوچک و یکسانی از اجزای اصلی یعنی CPU، هارد و کارت گرافیک ساخته شده است، ما در این بررسی به مواردی فراتر از و مشخصات قطعات و نمرات آن پرداخته ایم و طراحی، قابلیت حمل و ارزش خرید را هم بررسی کرده ایم.

 

این لیست شامل ۵ تا از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد که علاوه بر مشخصات خوب، افراد زیادی آن راخریداری کرده و راضی بوده اند. قطعا در کنار این لپ تاپ ها گزینه های خوب دیگری هم وجود دارد و این ۵ گزینه به انتخاب نویسنده می باشد.

۱- لپ تاپ (Lenovo ThinkPad X1 Yoga (OLED

نسخه Thinkpad سری لپتاپ های هیبردی Yoga همیشه یکی از بهترین لپتاپ ها بوده است. در این لپتاپ مانند تلویزیون های جدید از صفحه نمایش های OLED استفاده شده است و آن را  محصولی خیره کننده تبدیل کرده است. این لپتاپ دارای بدنه ای مقاوم، صفحه کلیدی عالی و یک قلم می باشد اما نقطه قوت این لپتاپ صفحه نمایش آن می باشد که اگر یکبار با آن کار کنید کار با صفحه نمایش های قدیمی را برای شما سخت خواهد کرد. قیمت این لپتاپ ۱۲۸۶ دلار می باشد.

thinkpad_x1_yoga_hero_shot_04_ppt_v03


۲- لپ تاپ DELL XPS 15

download

این لپ تاپ یکی از بهترین دستگاه های حال  حاضر می باشد و بسیار شبیه به MacBook Pro اپل است. حتی DELL XPS 15 از بعضی جهات بهتر از لپ تاپ اپل می باشد. از طراحی زیبای قاب دور صفحه تا صفحه نمایش با رزولوشن ۴K می توان مزیت های این لپ تاپ باشد. نسخه ۱۳ اینچی این دستگاه نیز لپتاپ بسیار خوبی است. قیمت این لپتاپ ۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان(شهریور ماه) می باشد.

dell-xps-15-6


۳- لپ تاپ HP EliteBook Folio G1

hp-elitebook-folio-g1-flat-novet

این لپتاپ HP بهترین لپ تاپ باریک در بین تمام رقبا می باشد. HP EliteBook Folio G1 تداعی کننده مک بوک ۱۲ اینچی می باشد. اما نکات بهتری مانند صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا و پورت USB-C نسبت به مدل مشابه اپل دارد. HP Spectre سیزده اینچی برای اینکه صفحه شفاف تری داشته باشد دیگر لمسی نیست اما پردازنده قوی تری دارد و نازک تر است. قیمت آن ۱۷۳۷ دلار می باشد.

hp_elitebook_folio_g1_5


۴- لپ تاپ Microsoft Surface Pro 4

microsoft-surface-pro-4-main

بهترین و قدرتمندترین لپتاپ هیبریدی Microsoft’s Surface Pro 4 می باشد. این لپتاپ یک قلم عالی دارد و صفحه نمایش آن وضوح تصویر بالاتری نسبت به نسخه های قبلی دارد. انعطاف پذیری، پایه با کاربری آسان و یک کیبورد با طراحی بسیار زیبا و هوشمندانه از دیگر ویژگی های این لپتاپ می باشد. اما این لپتاپ به زودی قدیمی خواهد شد چون که از Surface Pro 5 در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد. قیمت آن ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان(شهریور ماه) می باشد.

surface-pro-4-with-surface-pen


۵- لپ تاپ Apple MacBook Pro 13inch

maxresdefault

اولین انتخاب برای یک لپتاپ قدرتمند بدون شک مکبوک پرو می باشد. طراحی MacBook Pro سیزده اینچی در این چند سال تغییر نکرده اما با این حال از نظر طراحی،صفحه نمایش و صفحه کیبورد جزو بهترین لپتاپ ها می باشد.احتمال اینکه نسخه جدید این دستگاه تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ به بازار بیاید بسیار زیاد است. قیمت این لپتاپ بی نظیر ۳,۴۴۹,۰۰۰ تومان(شهریور ماه) می باشد.

dsc_8935منبع: cnet.com 


نظر خود را بنویسید

avatar