مقایسه دوربین آیفون ۷ پلاس و آیفون ۶اس پلاس

مقایسه دوربین آیفون ۷ پلاس و آیفون ۶اس پلاس

۱۵ سال پیش را به یاد بیاورید که رقابت گوشی ها بر سر آنتن دهی و نمایشگر رنگی شان بود. شاید آن زمان کسی فکرش را نمی کرد که امروز تنها ویژگی که در بین گوشی ها بر سرش رقابت نیست آنتن دهی باشد. عملیات های ارتباطی در گوشی های هوشمند امروزی به یک ویژگی ساده و پیش فرض تبدیل شده اند و رقابت بر سر قابلیت هاییست که هر روز پیشرفته تر می شود.

دوربین گوشی ها یکی از همین قابلیت هاست که هر سال شاهد پیشرفتی چشمگیر در در آن بوده ایم. گوشی های آیفون هم همیشه در این رقابت از بهترین ها بوده اند. اپل کمتر از ۱۰ روز پیش از آیفونی رو نمایی کرد که در رقابت دوربین گوشی ها چند قدم به جلو برداشت و شاید بتوان گفت بهترین دوربین در گوشی های هوشمند را معرفی کرد.

بی شک بارزترین ویژگی آیفون ۷ پلاس اپل دوربین دوگانه این گوشی است که همه را در کنفرانس رونمایی از آیفون های جدید شگفت زده کرد. همانطور که در جریان هستید در دوربین دو گانه آیفون ۷ پلاس از یک دوربین تله و یک دوربین واید استفاده شده است. از دیگر گوشی های هوشمند با دوربین خوب میتوان به آیفون ۶اس پلاس اشاره کرد. با اینکه یک سال از معرفی این گوشی می گذرد اما هنوز جزو بهترین ها به حساب می آید.

امروز در دیجی شو قصد مقایسه دوربین آیفون ۷ پلاس و آیفون ۶ اس پلاس را داریم. در تصاویر زیر برتری هر گوشی مشخص است و نظر نهایی را بر عهده شما میگذاریم.

مقایسه دوربین آیفون ۷ پلاس و آیفون ۶اس پلاس

تصاویر سمت راست توسط آیفون ۷ پلاس و تصاویر سمت چپ توسط آیفون ۶اس پلاس گرفته شده است.

آیفون ۷ پلاس
آیفون ۶اس پلاس

نظر خود را بنویسید

avatar