ویدیو فارسی بررسی دو گوشی جدید هواوی نوا و نوا پلاس

ویدیو فارسی بررسی دو گوشی جدید هواوی نوا و نوا پلاس

چند سالی هست که کمپانی هواوی پا به بازار گوشی های هوشمند گذاشته و طرفداران بسیاری هم پیدا کرده. بسیاری از افراد گوشی های هوشمند هواوی را به عنوان گوشی های میان رده با قیمت هایی پایین تر از رقبا می شناسند، اما در سال های اخیر، هواوی با عرضه گوشی های سطح بالا نشان داد در رقابت با دیگر گوشی های مطرح اندرویدی مانند سامسونگ و الجی چیزی کم ندارد. پرچمدارانی مانند Mate 8 یا P9 هواوی، این کمپانی را بیش از پیش محبوب کرد.

همه موفقیت های هواوی دلیلی شد که چشم بسیاری از طرفداران تکنولوژی در نمایشگاه IFA 2016 به هواوی دوخته شود. هواوی در نمایشگاه IFA 2016 از دو گوشی میان رده ای نوا و نوا پلاس رو نمایی کرد که گوشی هایی زیبا و لوکس با سخت افزاری متوسط و قیمتی مناسب هستند.

در حالی که این دو گوشی معرفی شده از کمپانی هواوی، پرچمداران هواوی به حساب نمی آیند و سخت افزاری متوسط درون آنها قرار گرفته است، اما عملکرد آنها رضایت بخش به نظر می رسد. گوشی نوا از یک صفحه نمایش ۵ اینچی و نوا پلاس از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بهره می برد و هر دو گوشی به پردازنده هشت هسته ای ۲ گیگاهرتز اسنپدراگون ۶۵۲ با ۳گیگابایت و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند. باتری و دوربین دو گوشی نیز با یکدیگر متفاوت هستند که برای اطلاعات بیشتر از شما دعوت می کنم ویدیو زیر را تماشا کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar