این مرد برای خرید اولین آیفون ۷ پلاس، ۲۳ روز جلوی اپل استور نیویورک انتظار کشید!

این مرد برای خرید اولین آیفون ۷ پلاس، ۲۳ روز جلوی اپل استور نیویورک انتظار کشید!

صف های طولانی برای خرید آیفون های جدید هرساله جلوی اپل استور ها به یک امر طبیعی تبدیل شده و اخباری از این دسته خیلی تعجبمان را برنمی انگیزد. با اینکه اپل امسال بر خلاف سنتش عمل کرد و آیفونی با ظاهر تکراری را روانه بازار کرد، اما باز هم طرفداران اپل از این گوشی استقبال خوبی کردند.

اما گویا بیشتر از اشتیاق داشتن اولین آیفون، حاشیه سازی های آن برای طرفداران اپل جذاب تر شده. امسال مردی با نام “جیم گونزالس” برای اینکه اولین نفری باشد که آیفون ۷ پلاس را خریداری می کند، ۲۳ روز جلوی درب اپل استور اصلی اپل در خیابان پنجم منتهتن در نیویورک منتظر ماند.

تلاش گونزالس به نتیجه رسید و پریروز صبح با عرضه رسمی آیفون های جدید، گونزالس اولین نفری بود که آیفون ۷ را دریافت کرد. البته او قبلا آیفون ۷ پلاس را پیش خرید کرده بود و فقط برای دریافت و شاید هم حاشیه سازی ۲۳ روز جلوی درب اپل استور منتظر ماند.

با این حال امسال صف های طولانی برای خرید آیفون های اپل کم تر دیده شد و بیشتر افراد به پیش خرید این دستگاه ها روی آوردند. به گفته ۴ اپراتوری که آیفون ها را هرساله تحت قرارداد اپراتوری عرضه می کنند، امسال تقاضای آیفون ها حتی تا ۴ برابر بیشتر از سال ها گذشته بوده است.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar