اکس باکس اسکورپیو بازی ها را به صورت ۴K Native اجرا خواهد کرد!

اکس باکس اسکورپیو بازی ها را به صورت ۴K Native اجرا خواهد کرد!

پس از انتشار خبری مبنی بر این که، کنسول پلی استیشن ۴ پرو بازی ها را به صورت ۴K واقعی نشان نخواهد داد و فقط آن ها را Upscale خواهد کرد، شرکت مایکروسافت توسط مدیر بخش انتشار خود اعلام کرد که اسکورپیو بازی ها را به صورت ۴K واقعی یا Native اجرا خواهد کرد و نه به صورت Upscale شده.

خانم شانون لوفیتیس اعلام کرد:

هر بازی که ما برای کنسول اسکورپیو ساخته و عرضه کنیم، بصورت native با کیفیت ۴k رندر خواهد شد.

 

این کنسول که در واقع اسم رمز اسکورپیو را یدک می کشد، در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. کنسولی که از آن به عنوان یک هیولا نام می برند. با این حساب نباید از کنسولی که هم از ۴K واقعی پشتیبانی می کند، هم سخت افزاری بسیار قوی داشته و از درایو نوری ۴K هم بهره می برد انتظار قیمتی مناسب را داشت. قیمت این کنسول هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد با توجه به سخت افزار آن، قیمتی بیش از ۵۰۰ دلار داشته باشد.

سونی هم که کنسول پرو را معرفی کرد، تصمیم گرفت تا فاصله دو کنسول پلی استیشن ۴ و پرو را از لحاظ سخت افزاری و عملکرد، زیاد نکند. برای همین هم قیمت بسیار مناسب آن ممکن است به برگ برنده سونی تبدیل شود. قدرت کنسول اسکورپیو حدودا ۴۰ درصد از پرو بیشتر است. اما هنوز مشخص نیست که قیمت آن چقدر از پرو بیشتر است؟

تفاوت کنسول پرو با اسکورپیو این است که، کنسول پرو بازی ها را به صورت Upscale شده تبدیل به ۴K می کند و آنها را به صورت Native اجرا نمی کند. کنسول پرو از درایو نوری ۴K هم استفاده نمی کند و دلیل قیمت مناسب آن هم همین است. به هر حال باید صبر کرد تا مایکروسافت هم کنسول جدیدش را عرضه کند. شاید با ارائه یک قیمت بسیار مناسب همه را شگفت زده کرد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar