بررسی ویدیویی بازی PES 2017 ؛ فوتبالی بهتر از همیشه

بررسی ویدیویی بازی PES 2017 ؛ فوتبالی بهتر از همیشه

طبق سنت هر ساله کونامی امسال هم در ماه شهریور، نسخه جدید بازی PES  نام PES 2017 عرضه شد. سال پیش شاهد پیشرفت چشمگیری در بازی PES 2016 بودیم و بعد از چند سال دوباره PES به عرصه رقابت با فیفا برگشت.

هر دو بازی PES و فیفا از بهترین بازی های شبیه سازی فوتبال هستند، اما تفاوتی که بین آنهاست باعث شده بازیکنان فوتبال روی کنسول ها به دو دسته تقسیم شوند! طرفداران PES که اعتقاد دارند سری بازی های PES از هیجان بیشتری برخوردار است و از طرف دیگر طرفداران فیفا که می گویند فیفا بهترین شبیه ساز فوتبال است.

امسال هم PES باری دیگر به فیفا نزدیک تر شد و با تغییراتی جزئی در بازی دل طرفدارانش را به دست آورد. کونامی در PES 2017 تلاش زیادی کرده تا به فوتبال واقعی نزدیک شود و گرافیک در این بازی بهبود های چشمگیری داشته است. قبلا هم شاهد گرافیکی خوب از چهره بازیکنان گرفته تا افکت هایی مثل باران در PES بودیم.

کونامی برای اینکه PES 2017 را بیشتر شبیه به فوتبال واقعی کند و از آن فوتبال فانتزی همیشگی اش فاصله بگیرد، سرعت بازی را کمی کند کرده و برای موفقیت در این بازی کاربران مجبور به بازی تاکتیکی هستند نه بازی تکنیکی.

در PES 2017 از هوش مصنوعی جدید استفاده شده که رفتار کاربر را یاد میگیرد و پیش بینی میکند. به این ترتیب بازی هم سخت تر می شود هم پر هیجان تر از گذشته. در مورد دروازه بان ها هم هوش مصنوعی ارتقا پیدا کرده و شاهد پرش ها و حرکاتی طبیعی تر از آنها هستیم. در سری جدید بازی فوتبال کونامی، استایل بازیکنان بسیار به واقعیت آنها نزدیک شده و تفاوت بین هر بازیکن به خوبی مشاهده می شود.

برای مشاهده بررسی این بازی دعوت میکنم فیلم زیر را مشاهده کنید.

 


نظر خود را بنویسید

avatar