آخرین اخبار، تصاویر، قیمت و تاریخ عرضه گوشی های گوگل Pixel و Pixel XL

آخرین اخبار، تصاویر، قیمت و تاریخ عرضه گوشی های گوگل Pixel و Pixel XL

همانطور که می دانید به احتمال زیاد گوشی های Google Pixel  و Pixel Xl  هم به مانند Nexus 5X و Nesxus 6P گوشی های محبوبی باشند. هر دو گوشی، به خصوص گوشی ۶P طرفداران زیادی پیدا کرد و حالا در مدل جدید گوشی های گوگل سخت افزار و نرم افزار آن بهبود یافته است. این گوشی می تواند محصول جالبی و باشد و امروز اطلاعاتی درباره این گوشی منتشر شده که نشان می دهد در دو نسخه به بازار خواهد آمد.

این گوشی ساخته شده توسط HTC تفاوت زیادی در طراحی با نکسوس های سابق دارد. گوشی Pixel دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی است و مدل XL یک فبلت بوده و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دارد.

طبق شایعات جدید که قابل توجه است گفته شده است که در نسخه سفید دکمه Home در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. همانطور که در تصاویر می بینید فقط در یکی از نسخه ها دکمه Home وجود دارد.

۴۵۶

۴۵۷

امتیاز Pixel XL در بنچمارک با اندروید ۷٫۱ nought و ۴گیگ رم

کمتر از یک ماه دیگر اسمارت فون های اندرویدی گوگل، رونمایی می شوند. امروز اطلاعاتی از این گوشی از طریق تست Geekbench منتشر شد. گوشی Pixel اسمارت فون بزرگی به نظر می رسد، به نام marlin شناخته می شد و در تست Geekbench قرار گرفته است. البته این اولین بار نیست که Pixel XL  در Geekbench حضور پیدا می کند.

یک بار دیگر، اخبار به گوش رسیده تائید می کند که این گوشی ۴گیگابایت رم دارد و برای اولین بار از اندروید ۷٫۱ Nougat در این گوشی استفاده خواهد شد. این گوشی ویژگی های خوب گوشی قبل را دارد و به علاوه قابلیت های جدیدی که به آن اضافه شده است (پشتیانی از واقعیت مجازی گوگل) را به همراه دارد و نقاط ضعف مدل های قبلی هم در این مدل بهبود یافته است.

متاسفانه اطلاعاتی درباره پردازنده این دستگاه وجود ندارد اما در آخرین شایعات گفته شده بود که این دستگاه مجهز به پردازنده ۸۲۱ اسنپ دراگون بوده و این پردازنده ۴هسته ای و با فرکانس ۱٫۵۹ گیگاهرتز می باشد.

این گوشی ها به اندازه کافی قدرتمند هستند که پرچمداران گوشی های گوگل باشند. انتظار می رود که ۱۳ مهر از این گوشی ها رونمایی شده و اگر همه چیز طبق روال قبل باشد در همان روز وارد بازار خواهد شد.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar