معرفی دوربین گو پرو Hero 5 Black و Hero 5 Session

معرفی دوربین گو پرو Hero 5 Black و Hero 5 Session

گو پرو رسما از دوربین جدیدش با نام Hero 5 Black رونمایی کرد. دوربین اکشن قبلی گوپرو، Hero 4 نام داشت که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. حالا دو سال بعد از Hero 4، گوپرو دوربین جدید از خانواده Hero را معرفی کرد.

دوربین ها در مراسمی که در  Squaw Valley Ski Resort در شمال کالیفرنیا برگزار شد و مربوط به دوربین های Gopro بود رونمایی شد. و هر دوی دوربین ها با اولین quadcopter سازگاری دارد و دوم اکتبر به بازار خواهد آمد.

Hero 5 Black قیمت ۳۹۹ دلار و Hero 5 Session نیز ۲۹۹ دلار قیمت دارد. هر دوی آنها با کیفیت ۴K و حداکثر ۳۰ فریم در ثانیه فیلم برداری می کند و هر دو ضد آب بوده و تا عمق ۳۳ فوتی زیر آب به طور عادی کار می کنند. این دوربین ها مجهز به کنترل صوتی بوده و از ۷ زبان پشتیبانی می کند. دوربین های جدید گوپرو به صورت خودکار از عکس ها و فیلم هایی که گرفته روی سرویس اشتراک ابری Gopro Plus بک آپ می گیرد.

۲۸۷۵۶۲۰۳_hero5_session_sf_315_master-0 ۲۷۲۳۵۴۹۷_hero5_black_theframe_0_master-0

تفاوت های مهمی بین این دو دوربین است، گرچه Hero 5 Black بسیار شبیه به Hero 4 می باشد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، LCD دو اینچی لمسی، مجهز به GPS و توانایی گرفتن عکس های با فرمت RAW و طیف گسترده ای از ویدئو ها را دارد.

در سمت دیگر، Hero 5 Session با دوربین ۱۰ مگاپیکسلی، بدون صفحه نمایش و GPS و بدون پشتیبانی از فرمت RAW و WDR است. (دوربین Session همچنان در حالت Gopro Pro Tune فیلمبرداری می کند، گرچه به کاربران اجازه می دهد که عکس های مسطح گرفته و راحت تر بتوانند رنگ های آن را اصلاح کنند.)

GoPro همچنین نظر مشتریان را با منوی کاربری ساده مانند سری قبلی Hero برای هر دوربین جلب می کند. Hero 5 Black همچنین برای فیلمبرداری و عکس برداری دکمه های اختصاصی در نظر گرفته است. همچنین هر دو دوربین مجهز به میکروفن استریو می باشند. GoPro می گوید گه دوربین های جدید Hero 5 دارای درجه الکترونیک حرفه ای یا دیجیتال و تثبیت کننده تصویر می باشد. این چیزی است که GoPro تا به حال ارائه نداده بود.

کاربران دوربین های گوپرو همچنین می توانند با پرداخت ماهیانه ۴٫۹۹ دلار، به سرویس ابری گوپرو برای ذخیره عکس و فیلم هایشان دسترسی داشته باشند تا بتوانند از هر دستگاهی با اتصال اینترنت به تصاویر و فیلم هایشان دست پیدا کنند.

۲۸۷۵۶۲۰۷_hero5_session_45_master-0 ۲۷۲۳۵۴۸۷_hero5_black_theframe_135_master-0

منبع: theverge.com


نظر خود را بنویسید

avatar