قابلیت save draft در اینستاگرام فعال شد

قابلیت save draft در اینستاگرام فعال شد

instagrams-save-draft-feature-allows-you-to-start-a-post-and-then-save-it-for-later

در چند ماهه گذشته شاهد تغییرات زیادی از سوی اینستاگرام برای بهتر شدن این شبکه اجتماعی بودیم. بعضی از ویژگی های جدید این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس هم، خیلی نوآوری نبود و تقلید از اپلیکیشن اسنپ چت بود. البته در سرویس اسنپ چت خیلی سریع امکان اشتراک گذاری فعالیت های روزانه وجود دارد و روند کار با آن از اینستگرام استوریز راحت تر و سریعتر است. اینستاگرام هم با اضافه کردن این قابلیت کاربران زیادی را مشغول اینستاگرام استوریز کرده.

ویژگی جدیدی که قبلا هم از آن صحبت شده بود و منتظر آن در اینستاگرام بودیم قابلین save draft نام دارد. تاکنون اینستاگرام اجازه اینکه کاربران روی عکسی کار کنند و آن را برای آینده ذخیره کنند نمی داد و جای خالی این ویژگی واقعا احساس می شد. امروز بالاخره این ویژگی رسما توسط اینستاگرام راه اندازی شد. در حال این ویژگی هم مانند دیگر ویژگی های جدید اینستاگرام، ابتدا در اختیار تعدادی از کاربران قرار می گیرد و سپس بصورت عمومی برای همه فعال می شود.

instagram-draft

کار کردن با این ویژگی بسیار سادست. کافیه یک عکس برای ویرایش در اینستاگرام انتخاب کنید و حداقل ویرایشی کوچک روش انجام بدین(مثلا فیلتر بزارین روش یا نوشته براش بزارین)، سپس باید به مرحله اول ویرایش یعنی قسمت فیلترها برگردید و دکمه بازگشت(back) رو بزنید. در اینجا برای شما پیامی می آید که آیا مایل هستید عکستان را که ویرایش کردید ذخیره کنید یا خیر.

اگر هنوز این قابلیت برای شما فعال نشده ناراحت نباشید، همیشه قابلیت های جدید اینستاگرام چند روزی طول می کشد تا برای همه کاربران فعال شود.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar