نظرسنجی: بهترین گوشی هوشمند نیمه اول سال ۹۵ کدام است؟

نظرسنجی: بهترین گوشی هوشمند نیمه اول سال ۹۵ کدام است؟

نیمه اول سال ۹۵ برای بازار گوشی های هوشمند سالی داغ و پربار بود. امسال شاهد پرچمدارانی بودیم که سنسور اثر انگشت برایشان یک ویژگی عادی شده بود. دوربین های دوگانه پایشان را به اکثر پرچمداران باز کردند و بدنه با کیفیت آلمینیومی لباسی لوکس برای بسیاری از گوشی ها شد.

همه پرچمداران جدید دارای صفحه نمایشی بزرگ هستند و حتی اپل هم که اعتقاد داشت گوشی های بزرگ طرفدار ندارند، قید آیفون ۴ اینچی را زده است. هرچند که اوایل امسال شاهد آیفونی ۴ اینچی با نام آیفون SE از اپل بودیم، اما پرچمداران کنونی اپل آیفون های ۷ و ۷ پلاس هستند.(برای بررسی ویدیویی آیفون ۷ و ۷ پلاس اینجا کلیک کنید.)

با اینکه گلکسی اس۷ اواخر سال ۹۴ عرضه شد اما در لیست امروز این گوشی را هم قرار داده ایم تا سامسونگ علاوه بر گوشی بسیار خوب نوت۷ که با اتفاقات اخیر محبوبیتش را از دست داد یک پرچمدار دیگر هم در این نظر سنجی داشته باشد.

از کمپانی مطرح سونی گوشی Xperia XZ را قرار دادیم، که بی شک با ظاهری زیبا و سخت افزاری بی نظیر، از بهترین های حال حاضر بازار است.(برای بررسی ویدیویی Xperia XZ اینجا کلیک کنید.)

کمپانی الجی هم که در سال های اخیر از بهترین ها بوده است، در لیست امروز دو نماینده دارد. گوشی الجی G5 و V10 که هر دوی آنها ویژگی هایی عالی را به یدک می کشند.(برای بررسی ویدیویی الجی V10 اینجا کلیک کنید.)

هواوی P9، اچ تی سی ۱۰ و وان پلاس ۳ از دیگر پرچمدارانی هستند که در مشخصات چیزی از دیگر برندها کم ندارند.

برای ثبت رای، گوشی مورد نظرتان را انتخاب کنید و ثابت رای را بزنید. هر کاربر سه بار می تواند رای دهد. قطعا پرچمداران دیگری از هر کمپانی وجود دارد که در این لیست نیامده و ما سعی کردیم فقط بهترین پرچمدار هر کمپانی را در این نظر سنجی قرار دهیم. در صورتی که گوشی هوشمند مورد نظرتان در لیست زیر نبود می توانید در قسمت نظرات زیر همین پست آن را عنوان کنید.

 

زمان نظرسنجی به پایان رسیده است. برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید.


 

2
نظر خود را بنویسید

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
حسینکارن Recent comment authors
کارن
مهمان
کارن

Xperia xz

حسین
مهمان
حسین

به نظر من سونی بهترینه