برخی از کاربران آیفون ۷ و ۷ پلاس گزارش بد بودن کیفیت صدا در مکالمه را داده اند!

برخی از کاربران آیفون ۷ و ۷ پلاس گزارش بد بودن کیفیت صدا در مکالمه را داده اند!

عرضه هر گوشی هوشمند جدیدی هیچگاه بدون وجود باگ ها و گزارش مشکلاتی کوچک امکان پذیر نبوده. با این اهالی کوپرتینو امسال آیفون ۷ و ۷ پلاس را تقریبا بدون مشکل و خوب عرضه کردند. در هفته ای که گذشت برخی کاربران مشکل صدای ریزی در گوشی را هنگام کارهای سنگین با گوشی گزارش کردند که فقط مربوط به تعداد کمی از آیفون ها بود و نسبت به انفجارهای گلکسی نوت ۷ خیلی به چشم نیامد.

امروز هم گزارشات جدیدی در سطح اینترنت مربوط به آیفون های ۷ و ۷ پلاس منتشر شد. اپل اینسایدر گزارش می دهد:

برخی از کاربران گفته اند که در مکالمات تلفنی کیفیت صدا بسیار پایین است به طوری که انگار صدا از دور دست به گوش می رسد. اکثر کاربرانی که با این مشکل مواجه شدند، صاحب آیفون ۷ پلاس بودند. به گفته کاربران، دستکاری میزان بلندی صدا، تاکنون یک راه حل موقتی برای بهبود وضوح صدا بوده است.

هنوز مشخص نیست که این مشکل مربوط به نرم افزار دستگاه یا سخت افزار آن می باشد. اگر کاربران و کمپانی اپل خوش شانس باشند و مشکل نرم افزاری باشد، اپل در به روز رسانی های بعدی ios این مشکل را برطرف خواهد کرد، اما اگر مشکل از قطعات آیفون ها باشد، دستگاه ها نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

این گزارش به تازگی منتشر شده و هنوز افراد زیادی با این مشکل مواجه نشده اند. باید کمی منتظر بمانیم تا با فروش بیشتر آیفون ها در صورت وجود مشکلاتی از این قبیل گزارش شود. در صورتی که این مشکل و یا مشکلاتی جدید از آیفون ها گزارش شد ما در دیجی شو آن را به اشتراک میگذاریم.

منبع: appleinsider


 

نظر خود را بنویسید

avatar