به گفته سامسونگ نیمی از نوت ۷ های معیوب در آمریکا تعویض شده

به گفته سامسونگ نیمی از نوت ۷ های معیوب در آمریکا تعویض شده

گلکسی نوت ۷ را می توان بدشانس ترین گوشی هوشمند تاریخ نام گذاری کرد. بعد از اینکه سامسونگ فراخوان ۲٫۵ میلیون گوشی گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد احتمالا همه به ضرر حیثیتی بزرگ سامسونگ فکر میکرند. اما بعد گذشته چند هفته به نظر می رسد سامسونگ در آمریکا به خوبی در حال انجام تعویض نوت۷ های معیوب است.

طبق گزارشات خود سامسونگ، این کمپانی کره ای موفق شده تا نیمی از گوشی های فراخوان شده را در کشور آمریکا، تنها در چند روز تعویض کند. در حدود ۱ میلیون گوشی نوت ۷ در آمریکا برای تعویض پس داده شد که با یک حساب سر انگشتی متوجه می شویم سامسونگ ۵۰۰ هزار گلکسی نوت ۷ فروش رفته را در آمریکا تعویض کرده.

به گفته سامسونگ بیشتر از ۹۰ درصد کاربران گلکسی نوت ۷ پذیرفته اند تا روز ۲۱ سپتامبر که گلکسی نوت ۷ بصورت عمومی موجود می شود منتظر بمانند. به نظر می رسد سامسونگ طرفدارانی بسیار وفادار دارد چرا که ۱۰ درصد افرادی که مایل به تعویض گوشی خود بودند هم، به گوشی های دیگر سامسونگ مانند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج روی آوردند.

روی هم رفته اتفاقات بدی که برای نوت ۷ افتاد به خوبی در حال برطرف شدن است و سامسونگ باید به سرعت بر روی باقی نوت ۷ های معیوب کار کند تا دل طرفدارانش را بدست آورد.

سامسونگ به کاربران گلکسی نوت ۷ وعده داده که می توانند گلکسی نوت ۷ معیوب خود را با گوشی دیگری از سامسونگ(به همراه پس دادن تفاوت قیمت گوشی) تعویض کنند یا تا موجود شدن دوباره گلکسی نوت ۷ های سالم منتظر بمانند و تا آن زمان یک گوشی از سامسونگ بصورت رایگان به امانت بگیرند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar