کیفیت بازی PES 2017 عالی، فروش PES 2017 کم !

کیفیت بازی PES 2017 عالی، فروش PES 2017 کم !

بازی PES 2017 چند روزی است که منتشر شده و مورد توجه نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدین بوده. اما فروش PES 2017 پایین بوده و در حد کیفیت بازی نیست. اما مدیر تولید این بازی اعتقاد دیگری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بازی PES 2017 قطعا بهترین نسخه از PES است. بازی ای که علاوه بر برطرف کردن مشکلات سابقش، پیشرفت هایی هم داشته که به دل بسیاری از طرفداران این بازی و منتقدین نشسته. اما با تمام این نکات، این بازی باز هم نتوانست در زمینه فروش موفقیتی کسب کند و فروش PES 2017 نسبت به کیفیت بازی مناسب نیست. اما آیا همیشه فروش تعیین کننده کیفیت بازی است؟ پاسخ خیر است اما میزان فروش یک محصول برای سازندگان آن بسیار مهم است.

آدام باتی که مدیر تولید بازی بوده است اعتقاد دارد که فروش PES 2017 را باید به صورت بلند مدت بررسی کرد. وی در مصاحبه ای اعلام کرد»

ما نسبت به نقدهای سازنده‌ای که توسط منتقدان برای بازی PES 17 صورت می‌گیرد حس بسیار خویی داریم.

 

وی اضافه کرد که سازنگان این بازی با اینکه از شنیدن نقدهای مثبت درباره بازی بسیار خوشحالند، اما بازهم تلاش بیشتر خواهند کرد تا کیفیت بازی را بازهم بهتر کنند:

ما برای رسیدن به این هدف در مرحله اول باید کیفیت خوب کنونی را برای مدتی حفظ کنیم زیرا ما مطمعنیم با این روش افراد بیشتری نسبت به بازی ما علاقه‌مند می‌شوند و در نتیجه فروش بیشتری نیز خواهیم داشت. ما خوشبختانه توانسته‌ایم نگاه مردم را نسبت به سری PES در سال‌های گذشته تغییر دهیم اما نباید به همین حد راضی باشیم و از پیشرفت دست بکشیم. ما در حال حاضر در حال پیدا کردن جایگاه خود در میان طرفداران هستیم و برنامه‌هایی برای بهبود بازی PES 17 با انتشار محتوای دانلودی در آینده داریم. ما همیشه دیدگاهی رو به جلو داریم و هدفمان پیشرفت و رشد سری بازی‌های PES می‌باشد.

 

با این حال هر دو بازی فوتبال امسال، یعنی PES 2017 و FIFA 17 فوق العاده بوده و گیمرها سال فوتبالی بسیار خوبی را پشت سر خواهند گذاشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar