جزئیات نسخه آزمایشی Battlefield 1 برای کاربران EA و Origin Access

جزئیات نسخه آزمایشی Battlefield 1 برای کاربران EA و Origin Access

همان طور که می دانید، کاربران سرویس‌های EA Access و Origin Access می‌توانند بازی های EA را برای مدتی محدود، به موجب برنامه Play First Trial، رایگان تجربه کنند. این دسترسی سریع برای این دسته از مشترکین، و برای بازی FIFA 17 هم در دسترس قرار گرفت. حال این قابلیت برای بازی Battlefield 1 هم قرار است اجرا شود.  برای توضیحات تکمیلی پیرامون این موضوع با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

همان طور که گفتیم، این دسترسی زودتر از انتشار بازی، برای بازی FIFA 17 هم پیاده سازی شد که کاربران طی آن می توانند به مدت ۱۰ ساعت بازی را تجربه کنند. تمام پیشروی های گیمرها هم بعد از انتشار بازی اصلی به آن منتقل خواهد شد. این برنامه در ۱۳ اکتبر (مصادف با ۲۲ مهر) آغاز شده و در بخش چندنفره، بازیکنان به پنج نقشه و چهار حالت گیم‌پلی دسترسی خواهند داشت.

نقشه‌ها عبارتند از St. Quentin Scar ،Amiens ،Sinai Desert ،Fao Fortress و Suez که در حالات Conquest ،Rush ،Operations و Domination قابل بازی خواهند بود. بخش چندنفره تنها بخشی نیست که ارائه می‌شود و گیمرها می‌توانند با تجربه مراحل Storm of Steel و Through Mud and Blood، نگاهی به قسمت تک‌نفره هم داشته باشند.

بعد از اینکه عرضه نسخه Early Enlister Deluxe Edition صورت گیرد، بقیه نقشه‌ها و حالات در صورتی که ۱۰ ساعت زمان تعیین شده به پایان نرسیده باشد، قابل تجربه خواهد بود. کاربران EA Access و Origin Access بعد از تهیه این نسخه رایگان، می‌توانند در خرید نهایی خود از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند. بازم است بدانید که نسخه کامل و اصلی بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (مصادف با ۳۰ مهر) برای پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر می شود.


نظر خود را بنویسید

avatar