چگونه نام تیم ها را در PES 2017 اصلاح کنیم

چگونه نام تیم ها را در PES 2017 اصلاح کنیم

کمتر از یک ماه است که بازی PES 2017 منتشر شده و طرفداران PES غرق در بازی هستند. در PES 2017 شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در بازی بوده ایم و با عرضه PES 2017 بار دیگر کمپانی کونامی به میدان رقابت با FIFA بازگشته است.

اما مشکلی که همیشه باعث ناراحتی بازیکنان این بازی می شود، عدم لایسنس بسیاری از تیم ها در PES می باشد که در PES 2017 هم این مشکل به قوت خود باقی است. برای مثال خود ما برای پیدا کردن تیم رئال مادرید در لالیگا چند دقیقه ای گشتیم تا در آخر متوجه شدیم MD White همان رئال مادرید است.

این مشکل همیشه در بازی های فوتبال وجود داشته و برطرف کردم آن کار سختی نیست. در واقع برای حل این مشکل یا باید بصورت دستی از منوی Edit نام تیم ها را تک تک تغییر دهید و یا راه ساده تر این است که با پچ های غیر رسمی ای که کاربران این بازی منتشر کرده اند در کمتر از ۵ دقیقه کل تیم ها را اصلاح کنید.

این راه حل تنها برای پلی استیشن ۴ کار می کند و متاسفانه کاربران ایکس باکس وان فعلا امکان اصلاح را ندارند. پس اگر بازی PES 2017 را روی پلی استیشن ۴ بازی می کنید با راهنمای قدم به قدم دیجی شو همراه باشید.

۱- ابتدا به یک فلش نیاز دارید که فرمت آن FAT32 باشد. اگر نمی دانید فرمت فلش تان چیست روی درایو فلش کلیک راست کنید و روبروی File System  را بخوانید. اگر فرمتش FAT32 نبود برای تبدیل فلش تان به این فرمت ابتدا اطلاعات داخل فلش کپی بگیرید(زیرا با فرمت کردن تمام اطلاعات فلش تان پاک می شود) سپس روی درایو فلش کلیک راست کنید و فرمت را بزنید برای فرمت کردن لازم است که هنگام فرمت کردن File System را روی FAT32 قرار دهید.

۲- داخل فلش تان یک پوشه با نام WEPES ایجاد کنید.

۳- حالا لازم است که فایل های سالم بازی را که کاربران درست کرده اند در این فولدر بریزید. فایل های متفاوتی در اینترنت وجود دارد و می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از فایل هایی که توسط ما تست شده PES World بود. برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید.

۴- فایل هایی که دانلود میکنید به صورت فشرده هستند و لازم است با نرم افزار هایی مانند WINRAR آنها را از حالت فشرده در بیاورید و محتوای آن را داخل پوشه WEPES که در فلش ایجاد کرده اید، کپی کنید.

۵- حالا فلش تان را به پلی استیشن ۴ یا PC که بازی روی آن نصب است متصل کنید و بازی PES 2017 را اجرا کنید.

۶- در منوی بازی به قسمت Edit بروید و گزینه Data Management و سپس گزینه Import/Export را انتخاب کنید.

jpg

۲

۷- در منوی باز شده روی Import Team کلیک کنید و تیک همه گزینه ها را فعال کنید. به صفحه بعد بروید(Next) با دو گزینه مواجه می شوید. تیک هر دو گزینه را بردارید و یا اگر تیک ندارد آن را رها کنید و تایید را بزنید.

۸- در این مرحله مدت کوتاهی(چند دقیقه) طول می کشد تا اطلاعات کپی شود. در نهایت گزینه Save روی صفحه نمایان می شود که حتما روی آن کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شوند.

به همین راحتی اطلاعات تیم ها اصلاح شد، حالا اگر مایل هستید می توانید با چند مرحله اضافی لوگو ها را نیز اصلاح کنید.

۹- به منوی Data Management برگردید و روی Import/Export و سپس روی Import Images کلیک کنید.

۱۰- در صفحه باز شده گزینه Competition Embles را انتخاب کنید.

۱۱- تیک همه عکس ها را فعال کنید و در مرحله بعدی باید بصورت دستی در صفحه Competition Category لوگوهای جدید را جایگذین لوگو های قدیمی کنید.

مراحل به پایان رسید و می توانید از بازی PES 2017 لذت ببرید. در صورتی که به هر دلیلی قادر به انجام مراحل بالا نبودید و یا از کاربران ایکس باکس وان هستید می توانید بصورت دستی خودتان نام تیم ها را تغییر دهید. برای این کار لیستی از نام تیم ها را آماده کرده ایم که با کلیک بر روی این نوشته می توانید نام اصلی تیم ها را مشاهده کنید.


 

65
نظر خود را بنویسید

avatar
45 Comment threads
20 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
46 Comment authors
رضامهدیشهابآرین حسن نژادامیر Recent comment authors
دانیال
مهمان
دانیال

من یک سوالی دارم ؟ اونم اینه که من تونستم مارک و اسم و لباسارو تغیر بدم ولی فقط نمیدونم چرا لیگ انگلیسو عوض کرد اسم باشگاه های لیگ اسپانیا و باشگاه های لیگ ایتالیا را تغیر نداد فکر کردم همه باشگاه ها را عوض میکنه میشه راهنمایی کنین

علی
مهمان
علی

من روی پی سی امتحان کردم،وقتی که میرم تو قسمت import team فایل های داخل فلشو نمیاره بجاش لود های خود بازیو میاره،راهی داره که فلشو بخونه؟

KOOROSH
مهمان
KOOROSH

منم با pc و بازی کرک شده این کار کردم و وقتی توی import میرم load خود بازی میاره ! ادم حرفه ای هست جواب مارو بده ؟

KOOROSH
مهمان
KOOROSH

راستی من هم فایل اکسترکت کردم هم فلش fat32 هم نام wepes درست نوشته شده

مهدی
مهمان
مهدی

باسلام.من فایل را دانلود کردم .ولی فلش را نمیخونه.میشه راهنمایی کنین

تیم دیجی شو
مهمان
تیم دیجی شو

اگر با کنسول PS4 بازی می کنید، فرمت فلش باید FAT32 باشد تا فلش خونده بشه.

سینا
مهمان
سینا

از من فلشم فرمتش fat 32 ولی نمیاره میره تو سیو های پی اس
با کامپیوتر هم هستم

تیم دیجی شو
مهمان
تیم دیجی شو

فایلی که دانلود کردید رو Extract کردید؟ چون فایلی که لینکش رو گذاشتیم به صورت Rar هست.

سینا
مهمان
سینا

بله

سینا
مهمان
سینا

بله لطفا پیگیری کنید

ساحل
مهمان
ساحل

در ps3 باسخ میدهد

Amir
مهمان
Amir

باسلام ترو خدا کمکم کنید فلش من فت ۳۲ هست خودمم مطمعنم نکاهم کردم ولی پوشه ای نبود به نام وپس چیکار کنم فلشمم فرمت کردم ولی هیچی لطفا کمک کنید

تیم دیجی شو
مهمان
تیم دیجی شو

اول مطمئن بشید که اسم فولدر WEPES است. یعنی حروف رو هم بزرگ تایپ کنید. بعد مطمئن شید که فایلی رو که از لینک دانلود کردید رو حتما Extract کنید چون به صورت فشرده هست.

Amir
مهمان
Amir

داخل import team گزینه تیک وجود نداره فقط میره روی save data not found که اونا عمل نمیکنه

reza
مهمان
reza

منم تو اون قسمت تیک ندیدم…اگه میشه کمک کنید درستش کنم

ali
مهمان
ali

سلام چجوری میتونم یه فلش مجازی درست کنم واسه این کار …فلش ندارم …الان برای همچین چیزی برم یکی بخرم….

سياوش
مهمان
سياوش

آقا هر کاری کردیم نشد آموزش خوبی نبود

امیر
مهمان
امیر

سلام چرا روی کامپیوتر کار نمیکنه؟

ارمین
مهمان
ارمین

مال من اصلا پچ رو نمیاره

مهمان
مهمان
مهمان

سلام دوستان . من رفتم سایت یوروگیمر رو نگاه کردم دیدم اصلا روش PS4 و PC کلا متفاوته!!!
متاسفانه اینجا روشی رو که واسه پی اس ۴ گفته بودن رو بنام پی سی هم به خورد ملت دادن! شاید واسه بازدید بیشتر! (ببخشید رک گفتم)
اما در مورد PC تنها راه اینه که PATCH نصب کنین. من که نتونستم فایل Export شده از تیم ها پیدا کنم. اگه یافتید به منم بگین