معرفی بهترین لپتاپ ها با قیمت کمتر از ۲میلیون تومان(شهریور ۹۵)

معرفی بهترین لپتاپ ها با قیمت کمتر از ۲میلیون تومان(شهریور ۹۵)

این روزها لپتاپ به یک کالای ضروری برای همه افراد تبدیل شده است. ما باید بر اساس نیاز یک لپ تاپ مناسب انتخاب کنیم و این نیازها شامل مواردی نظیر کاربری لپتاپ،وزن،سخت افزار و…. می شود. تصمیم گیری برای انتخاب لپتاپ مناسب میان مدل ها و برندهای مختلف امری مشکل است به همین خاطر ما در دیجی شو سعی کردیم بر اساس قیمت بهترین لپتاپ های زیر ۲ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

۱- Acer Aspire ES1-571-38as

لپتاپ های ایسر در حالی که قیمت مناسبی دارند، امکانات خوبی را در اختیار کاربران می گذارند. مدل اسپایر ES-571 گزینه مناسب برای انجام کارهای روزمره مانند مرور صفحات وب، چک کردن ایمیل، نرم افزارهای آفیس و کارهای سبک می باشد. یکی از مزایای این لپتاپ باتری ۶ سلولی آن می باشد که حداقل به مدت ۵ ساعت شارژ نگه می دارد و به شما امکان این را می دهد که همیشه آن را به همراه داشته باشید.

این لپتاپ طراحی ساده ای دارد و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده و نسبتا مقاوم است. صفحه نمایش آن ۱۵٫۶ اینچ با کیفیت HD و روکش براق می باشد. وزن این لپ تاپ میان رده ۲٫۴ کیلوگرم بوده و جابجایی آن را برای شما آسان می کند، از دیگر ویژگی های این لپتاپ می توان به تنوع پورت های آن اشاره کرد. این دستگاه مجهز به پردازنده Core i3-5005U اینتل بوده، گرافیک آنبرد، ۴ گیگابایت رم که قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت را دارد و حافظه داخلی ۱ ترابایتی سخت افزار این لپتاپ را تشکیل می دهند. کیبورد جزیره ای آن با کلیدهای مربعی و مسطح باعث می شود که برای تایپ کردن طولانی مدت مشکلی نداشته باشید و تاچ پد بزرگ آن شما را از موس بی نیاز می کند. قیمت این لپ تاپ حدود ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

untitled-1


۲- Asus X554SJ-A

سری X، لپتاپ های ایسوس با توجه به قیمت مناسبشان دستگاه های مالتی مدیای محبوبی به حساب می آیند و به خاطر قیمت مناسب و امکانات کافی فروش نسبتا بالایی داشته اند. این سری در دو سایز ۱۴ و ۱۵ اینچ تولید شده اند. در سری های میان رده این مدل برای پایین آوردن قیمت، در بدنه از پلاستیک به جای فلز استفاده شده و از کیفیت آن کمی کاسته شده است.

مدل X554SJ نیز از سخت افرازی معمولی و بدنه ای پلاستیکی ساخته شده است. پردازنده Pentium N3700 اینتل، کارت گرافیک NVIDIA GeForce 920MT، ۴،رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایتی سخت افزار این دستگاه را تشکیل می دهد و این مدل برای انجام کارهای سبک روزمره گزینه خوبی می تواند باشد. کیبورد جزیره ای و تاچ پد با کیفیت بالا از دیگر ویژگی های خوب این لپتاپ می باشد. همچنین وزن ۲٫۳ کیلوگرمی آن جابجایی این دستگاه را آسان خواهد کرد. این دستگاه دارای پورتهای گوناگون نیز می باشد. قیمت این لپ تاپ ۱,۲۷۹,۰۰۰ تومان می باشد.

untitled-1


۳- HP Pavilion 15-ab299nia

سری پاویلیون HP از سری های محبوب این شرکت می باشد. این سری تنوع بسیار زیادی دارد، از لپتاب های میان رده گرفته تا لپتاپ های حرفه ای. این مدل از طراحی زیبای برخوردار بوده و همچنین رنگ های متنوع این لپتاپ از مزایای آن می باشد. صفحه نمایش آن ۱۵٫۶ اینچی بوده و از کیفیت معمولی برخوردار است. در این صفحه نمایش از پنل TFT با کیفیت HD و روکش براق استفاده شده است.

این لپتاپ مجهز به پردازنده Core i3 6100U اینتل بوده که از نسل جدید پردازنده های Skylake محسوب می شود. رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی آنبرد HD 520 در کنار پردازنده اصلی، این مدل را برای انجام کارهای عادی و روزمره مناسب کرده است. از دیگر نکات مثبت این لپتاپ می توان به کیبورد جزیره ای، تاچ پد با کیفیت بالا و پورت های متنوع آن اشاره کرد. استفاده از بلندگوهای با کیفیت شرکت Bang & Olufsen  گوش کردن به موسیقی و دیدن فیلم را برای شما لذت بخش کرده است. در مجموع اگر به دنبال لپتاپی با طراحی زیبا و سخت افزار مناسب هستید، این لپتاپ می تواند یکی از گزینه های شما باشد. قیمت این لپتاپ ۱,۳۶۵,۰۰۰ تومان می باشد.

untitled-1


۴- Lenovo Essential G5045- Q

در سال های اخیر این شرکت چینی به یکی از برندهای پرطرفدار لپتاپ تبدیل شده است. این شرکت سری جدید لپتاپ های عمومی Essential خود را تحت عنوان G5045 عرضه کرده است. در این مدل شما با پرداخت کمترین هزینه، بیشترین کارایی را از لپ تاپ می گیرد و ارزش خرید بالایی دارد. این لپتاپ طراحی زیبایی داشته و بدنه و شاسی آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است.

پورت ها و اتصالات این مدل به عنوان یک لپتاپ میان رده کامل بوده و پورت هایی از قبیل USB، HDMI، VGA و LAN را پشتیبانی می کند. تنها نقطه ضعف قابل اشاره محدودیت پورت شبکه Ethernet است که محدود بر ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است. این دستگاه مجهز به پردازنده مرکزی ۴هسته ای AMD A8-6410، پردازشگر گرافیکی AMD Radeon R5 M230، رم ۸ گیگابایتی و ۱ ترابایت حافظه داخلی می باشد. باتری این لپتاپ تا ۴ ساعت شارژ نگه می دارد. این لپتاپ مناسب افرادی است که قصد دارند با هزینه کم کارهای روزمره خود را انجام دهند. قیمت این لپتاپ ۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان می باشد.

untitled-1


۵- Aser Aspire E5-575G-50C0

سری لپتاپ های اسپایر از محبوبترین سری های لپتاپ های ایسر به حساب می آید به این دلیل که با وجود قیمت مناسب امکانات و کارایی بالایی دارد. بدنه این لپتاپ از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است. قسمت های داخلی آن به رنگ مشکی و لایه های بیرونی سفید رنگ است. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی آن معمولی است و از پنل TFT با کیفیت HD با روکش براق استفاده کرده است.

کیبورد جزیره ای و تاچ پد با کیفیت بالا از مزایای این مدل به حساب می آید. این لپتاپ تنوع خوبی در پورت ها دارد و از پورت های USB Type-C، USB 3.0، USB 2.0، HDMI، VGA و LAN پشتیبانی می کند. ایسر برای این مدل پردازنده Core i5 6200U اینتل از نسل Skylake، پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX انویدیا، ۴ گیگابایت رم DDR4 و ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته است. استفاده از پردازنده مرکزی Skylake و رم DDR4 از نقاط قوت این لپ تاپ به حساب می آید و با این کانفیگ از پس کارهای نیمه حرفه ای به راحتی بر می آید. باتری ۶ سلولی این دستگاه تا ۶ ساعت شارژ دستگاه را تامین می کند و در مجموع به جز کیفیت متوسط صفحه نمایش این لپتاپ انتخاب خوبی به حساب می آید. قیمت این لپتاپ ۱,۷۱۰,۰۰۰ می باشد.

untitled-1


 ۶- Asus X541UV-D

این مدل از سری «VivoBook Max» شرکت ایسوس محسوب می شود. این لپتاپ دارای طراحی زیبا و ارزش خرید بالایی است که علاوه بر کارهای روزمره می توان برای کاربری  مالتی مدیا از آن استفاده کرد. بدنه این لپتاپ کاملا از پلاستیک ساخته شده است اما طراحی آن کاملا شبیه لپتاپ های فلزی رده بالا می باشد. صفحه نمایش این دستگاه ۱۵٫۶ اینچ بوده و دارای پنل TFT با کیفیت Full HD می باشد. کیفیت HD نمایشگر به همراه بلندگوهای قوی مدل W  با تکنولوژی SonicMaster ایسوس لذت تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی را دو چندان می کند.

پورت های متنوعی روی این دستگاه وجود دارد که می توان به پورت های USB Type-C، USB 3.0، USB 2.0، HDMI، VGA، LAN و کارتخوان اشاره کرد. تنها نقطه ضعف این مدل محدود بودن پورت LAN به سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه می باشد. این دستگاه دارای پردازنده کم مصرف اما قوی Core i5 6200U اینتل از نسل Skylake، پردازشگر گرافیکی GeForce 920M انویدیا، ۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی می باشد. این کارهای روزمره و عادی را به راحتی انجام می دهد اما نباید انتظار انجام نرم افزارهای سنگین و بازی را از آن داشت. اگر به دنبال لپتاپی با طراحی زیبا و ارزش خرید بالا هستید X541UV-D می تواند یکی از گزینه های شما باشد. قیمت این لپتاپ ۱,۸۸۵,۰۰۰ تومان می باشد.

untitled-1


نظر خود را بنویسید

avatar