نتایج نظرسنجی بهترین گوشی هوشمند نیمه اول سال ۹۵

نتایج نظرسنجی بهترین گوشی هوشمند نیمه اول سال ۹۵

نیمه اول سال ۹۵ برای بازار گوشی های هوشمند سالی داغ و پربار بود. امسال شاهد پرچمدارانی بودیم که سنسور اثر انگشت برایشان یک ویژگی عادی شده بود. دوربین های دوگانه پایشان را به اکثر پرچمداران باز کردند و بدنه با کیفیت آلمینیومی لباسی لوکس برای بسیاری از گوشی ها شد.

در هفته گذشته نظرسنجی ای در دیجی شو منتشر کردیم و از شما خواستیم تا نظرتان را در مورد بهترین گوشی هوشمند نیمه اول سال ۹۵ ثبت کنید. نظرسنجی ای که رقابتی بین پرچمداران برند های مطرح تکنولوژی از جمله اپل، سامسونگ، الجی، سونی و تعدادی دیگر صورت گرفت.

ابتدا از اینکه در این نظرسنجی مشارکت کردید قدردانی می کنیم. این نظرسنجی که دیشب به پایان رسید، نتایج جالبی را به همراه داشت. در کل ۱۹۹ شرکت کننده در این نظرسنجی شرکت کردند و آیفون ۷ پلاس بیشترین رای را به عنوان بهترین گوشی هوشمند کسب کرد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، آیفون ۷ پلاس با ۵۱ رای از شما و ۲۵% کل آرا اول و در پشت آن الجی V20 با ۴۲ رای و ۲۰٫۶% بعنوان دومین گوشی محبوب از طرف کاربران دیجی شو انتخاب شد. گوشی سونی Xperia XZ و آیفون ۷ اپل هم بصورت مشترک با ۲۴ رای در رده سوم قرار گرفتند.

result


نظر خود را بنویسید

avatar