تصاویر درز کرده از گوشی های جدید گوگل Pixel و Pixel XL را مشاهده کنید

تصاویر درز کرده از گوشی های جدید گوگل Pixel و Pixel XL را مشاهده کنید

گوگل بطور شفاف اعلام کرد که در ۱۳ مهر ماه از گوشی های جدیدش رونمایی می کند، اما در این میان از مشخصات آن صحبتی نکرد. با این حال شایعات و اخبار زیادی پیرامون دو گوشی جدید گوگل با نام های Pixel و Pixel XL منتشر شده و به تازگی عکس هایی نیز از گوشی ها به بیرون درز کرده است.

این تصاویر توسط :اون بلاس” کسی که در فاش کردن گوشی ها قبل از رونمایی سابقه دارد منتشر شده. طبق تصاویر و البته طبق انتظار گوشی Pixel Xl صفحه نمایش بزرگتر ۵٫۵ اینچی دارد در حالی که گوشی Pixel مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی است.

طراحی هر دوگوشی شبیه به هم هستند و تنها تفاوت آنها در طراحی، به اندازه شان مربوط می شود. Pixel و Pixel XL اولین گوشی هایی هستند که بصورت پیش فرض از اندروید نوقا ۷٫۱ بهره می برند. قبل از این گوشی اندرویدی، الجی V20 بود که بصورت پیش فرض مجهز به اندروید ۷٫۰ نوقا بود.

طبق تصاویر، در این نسخه از اندروید در سمت چپ صفحه نمایش ویجت گوگل به چشم میخورد و آیکون منوهای پایین صفحه نمایش نیز بازطراحی شده اند.

بر اساس گزارشات هر دو گوشی توسط کمپانی HTC ساخته شده، به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم مجهز هستند. دوربین اصلی این دو گوشی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی آنها ۸ مگاپیکسل می باشد و حافظه داخلی آنها حداقل ۳۲ گیگابایت خواهد بود. انتظار می رود با گوشی هایی ضد آب و ضد گرد و غبار نیز روبرو باشیم.

احتمالا قیمت گوشی گوگل Pixel از ۶۴۹ دلار شروع شود، در حالی که گوشی Pixel XL قیمت بیشتری خواهد داشت. مهمترین و جذاب ترین قسمت گوشی های جدید گوگل یکپارچگی نرم افزار و سخت افزار آن است که نوید یک رابط کاربری روان را می دهد.

تصاویر زیر به ترتیب مربوط به گوشی Pixel و Pixel XL می باشد.

google-pixel

google-pixel-xl

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar