قدرت کنسول پلی استیشن ۴ پرو نباید دست کم گرفته شود !

قدرت کنسول پلی استیشن ۴ پرو نباید دست کم گرفته شود !

کنسول تازه معرفی شده پلی استیشن ۴ پرو قبل از معرفی بسیاری از گیمرها و طرفداران این کنسول را به وجد آورده بود. اما پس از اینکه این کنسول معرفی شد و مشخص شد که این کنسول از رزولوشن ۴K Native پشتیبانی نکرده و پلیر ۴K هم ندارد، هایپ و هیجان طرفداران این کنسول کمی کاهش پیدا کرد.

بسیاری از افراد این کنسول را یک کنسول ارتقاء یافته نمی دانند و به اصطلاح آن را دست کم می گیرند. حال، یکی از سازندگان سابق بازی Driveclub که از شبکه اجتماعی Twitter برای ارتباط با هوادارانش استفاده می کند، اعلام کرد که بسیاری قدرت کنسول پلی استیشن ۴ پرو را دست کم گرفته که اصلا کار درستی نیست.

پائول راسچینسکی سابقا برای Evolution Studios کار می کرد. پس از منحل شدن این استودیو وی به کدمسترز پیوسته و در حال کار بر روی یک IP جدید مسابقه ای است. استودیوی Evolution متعلق به سونی بود که همان طور که گفتیم منحل شد. آقای راسچینسکی هم دیگر برای شرکت سونی کار نمی کند بنابراین صحبت هایی که درباره کنسول جدید سونی کرده از دید یک بازیساز است و نه یک کارمند شرکت سونی.

از وی درباره قدرت کنسول جدید سونی و اینکه آیا واقعا ارتقاء یافته سوال شد و وی در پاسخ این سوال چنین پاسخی داد:

بسیاری از مردم بدون اینکه عملکرد پلی‌استیشن۴ پرو را مشاهده کنند، آن را دست کم می‌گیرند.

اینکه وی از دید یک بازیساز چنین حرفی زده را باید جدی گرفت. سونی هم نشان داده که همیشه در تولید بازی برای کنسول هایش بسیار عالی عمل کرده. قضاوت درباره خوب یا بد بودن این کنسول را به آینده و زمان عرضه این کنسول موکول می کنیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar