گزارش دیجی شو از نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶

گزارش دیجی شو از نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶

همانطور که در خبر ها اعلام کرده بودیم هفدهمین نمایشگاه تلکام از ۴ تا ۷ مهر ماه برگزار شد. این نمایشکاه که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با اینکه در وسط هفته در زمان کاری شرکت ها برگزار شد از استقبال خوبی برخوردار بود و آفتاب شدید مانع صف های طولانی برای دریافت سیم کارت و شارژ های رایگان نبود. همچنین امسال به لطف لغو تحریم ها شاهد حضور پررنگ تری از شرکت های خارجی بودیم.

۳ ۲

امسال هم مانند هرسال بخش عمده نمایشگاه را اپراتورهای تلفن همراه تشکیل می دادند. ایرانسل و همراه اول هر کدام سالن اختصاصی داشتند و رایتل هم غرفه بزرگی در یکی از سالن های اصلی داشت. در این میان تالیا به یک غرفه کوچک بسنده کرده بود و سرویس جدیدی را برای جذب مخاطبان نداشت. بیشترین تمرکز اپراتور ها(به جز تالیا) امسال بر روی طرح ترابرد پذیری بود و تلاش زیادی برای بدست آوردن مشترکین جدید کرده بودند.

۵ ۴

از شرکت های جدیدی که به چشم می خورد اپراتور های مجازی بودند که برای شروعی قوی در نمایشگاه حضور داشتند. اپراتور های مجازی این امکان را فراهم می کنند تا با استفاده از آنتن های اپراتورهای اصلی سرویس های جدیدی را دریافت کنید. این اپراتور ها که احتمالا تعداد آنها کمتر از ۱۰ عدد باشد به زودی فعالیتشان را آغاز خواهند کرد.

۶

ایرانسل و همراه اول در این نمایشگاه از سرویس تماس از طریق وای فای و نسل ۴٫۵G اینترنت همراه، و از اپلیکیشن های مختلفی رونمایی کردند. رایتل نیز تخفیف هایی ویژه برای سرویس هایش در نظر گرفته بود و برای جذب مشترکین یک سیم کارت رایگان هدیه میداد.

از شما دعوت میکنم این ویدیو کوتاه از خلاصه نمایشگاه تلکام را مشاهده نمایید.


1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
مجید Recent comment authors
مجید
مهمان
مجید

تالیا برای دیده شدن و همچنین معتبر شدن در میان مردم باید سرویس دیتای باکیفیت رو به مشترکینش عرضه کنه.