اطلاعاتی از قیمت کنسول اکس باکس اسکورپیو منتشر شد

اطلاعاتی از قیمت کنسول اکس باکس اسکورپیو منتشر شد

مشخصات کنسول جدید مایکروسافت، یعنی اکس باکس اسکورپیو تا به حال به صورت یک راز باقی مانده است. قیمت این محصول هم همین طور. این در حالی است که کنسول میان نسلی سونی، یعنی پلی استیشن ۴ پرو چندی پیش معرفی شد. این کنسول با ارتقاء نسبی نسبت به کنسول پلی استیشن ۴ و قیمتی مشابه با آن (۴۰۰ دلار) عرضه خواهد شد. اما امروز فیل اسپنسر اطلاعات جدیدی درباره کنسول اکس باکس اسکورپیو منتشر کرده که در ادامه خواهیم خواند.

فیل اسپنسر در رویداد EB Games Expo و در مصاحبه ای با NZGamer اعلام کرد که کنسول اسکورپیو آنقدرها هم که مردم فکر می کنند گران قیمت نیست. البته زمانی می توان درباره این صحبت های آقای اسپنسر اظهار نظر کرد که قیمت این کنسول به طور رسمی منتشر شود. در ادامه صحبت های مدیر اکس باکس را با هم مرور می کنیم:

شما شاهد قیمت ایکس باکس وان اس بوده‌اید. وقتی که تصمیم به طراحی این دو (ایکس باکس وان اس و اسکورپیو) گرفتیم، به نوعی به فکر متعادل بودن آنها بودیم. ما درباره قیمت اسکورپیو فکر کردیم تا بتوانیم آن را به کنسول موفقی از این لحاظ تبدیل کنیم؛ دقیقا همان کاری که با ایکس باکس وان اس کردیم. پس قیمت خوبی را برای اسکورپیو در نظر گرفته‌ایم و مردم نگران قیمت آن نباشند!

در کل، من فکر می‌کنم که شما احساس خوبی نسبت به قیمت این محصول خواهید داشت و چیز بیشتری برای گفتن نیست. دوباره ذکر می‌کنم که مردم نگران قیمت اسکورپیو نباشند، چرا که قیمت این کنسول شبیه آنی نیست که در گذشته دیده‌اید و تا به الان شاهد چیزی مثل محصول ما نبوده‌اید. ما اسکورپیو را به مانند آن طراحی نکرده‌ایم.

با همه این تفاسیر، بعید است که قیمت کنسول اکس باکس اسکورپیو کمتر یا برابر با ۴۰۰ دلار باشد. مخصوصا با توجه به این مسئله که این کنسول قوی تر از پلی استیشن ۴ پرو است. البته این احتمال هم وجود دارد که شرکت مایکروسافت همه را با ارائه یک قیمت رقابتی شگفت زده کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar