یک دستگاه آیفون ۷ منفجر شد! رقابتی تازه بین اپل وسامسونگ

یک دستگاه آیفون ۷ منفجر شد! رقابتی تازه بین اپل وسامسونگ

سامسونگ که سخت مشغول جمع آوری گلکسی نوت ۷ های معیوب از سراسر جهان است، هرروز گزارشات جدیدی از کاربران مبنی بر منفجر شدن گوشی های نوت ۷ و به تازگی منفجر شدن گوشی ها گلکسی اس ۷ می شنود. به تازگی این انفجار ها به گلکسی نوت ۲ هم سرایت کرده و کاربران زیادی را نگران کرده است.

انفجار های پیاپی پرچمداران سامسونگ که به این برند کره ای با قدمت آسیب جدی ای زد، دلیلی بر استقبال بیشتر از آیفون های جدید اپل شد. بسیاری از کاربران سامسونگ که صاحب نوت ۷ بودند و یا قصد خرید یکی از پرچمداران این کمپانی را داشتند، با اتفاقات اخیر، به سمت برند های دیگری از جمله اپل رفتند.

اما اخیرا تصویری در وبسایت Reddit منتشر شده که که شاید حداقل تسلی خاطری برای مدیران سامسونگ باشد و احساس تنهایی نکنند. این تصویر مربوط به یک آیفون ۷ منفجر شده است!

iphone

اگر اخبار انفجار نوت ۷ های سامسونگ را خوانده باشید، در جریان هستید که برخی از گوشی های معیوب نوت ۷ در هنگام شارژ آتش می گرفتند. حالا کاربری به نام Kroopthesnoop در وبسایت Reddit نوشته که آیفون ۷ اش حتی قبل از رسیدن به دستش در راه منفجر شده است!

هنوز اطلاعاتی دقیقی از علت این حادثه برای آیفون ۷ منتشر نشده، اما صاحب این آیفون می گوید احتمال زیاد یک اتفاق غیر معمول در مسیر کارخانه تا منزلم افتاده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، داخل جعبه صدمه دیده اما بخش بیرونی جعبه سالم مانده است، که کمی عجیب به نظر می رسد. در هر صورت با تردید به این خبر نگاه کنید و تا خبرهای تکمیلی و دلیل این حادثه منتظر بمانید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar