فروش پلی استیشن ۴ بیشتر است اما دارندگان اکس باکس بیشتر بازی می کنند

فروش پلی استیشن ۴ بیشتر است اما دارندگان اکس باکس بیشتر بازی می کنند

همه می دانند که کنسول نسل هشتمی سونی، یعنی پلی استیشن ۴، پرفروش ترین کنسول نسل هشتم تا به اینجاست. این کنسول همچنین رکورد سریع ترین فروش را هم به خود اختصاص داده. اما آمار جدیدی منتشر شده که نشان دهنده این است که کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، اکس باکس وان، زمان بیشتری را صرف بازی با کنسول می کنند.

با توجه به این آمار تازه و جالب، دارندگان کنسول اکس باکس وان از لحاظ صرف مدت زمان در رتبه اول قرار دارند. در ادامه دارندگان کنسول Wii U قرار دارند و در آخر کاربران پلی استیشن ۴٫ مدت زمانی که آنها صرف بازی پای کنسول حود صرف می کنند، به ترتیب ۲:۲۷، ۲:۲۶ و ۲:۱۵ دقیقه در روز است. جالب است که در نسل هفتم هم برنده باز هم کنسول مایکروسافت است. یعنی دارندگان کنسول Xbox 360، مدت ۱:۵۸ دقیقه، دارندگان PS3، مدت ۱:۵۵ و دارندگان Wii، مدت ۱:۳۴ دقیقه پای کنسول خود می نشینند.

ps4-xbox-one-wii-u-average-play-time-

این آماریست که از یک جامعه آماری ۱۸٫۰۰۰ نفری بدست آمده است که اطلاعات بسیار جالبی به ما می دهد. به صورت میانگین، کاربران کنسول ها، در روز ۵۱ ساعت صرف بازی می کنند. آمار دیگری هم نشان می دهد که دارندگان کنسول اکس باکس وان هزینه بیشتری هم بابت خرید بازی پرداخت می کنند.


نظر خود را بنویسید

avatar