اطلاعات جدیدی از بخش داستانی Battlefield 1 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بخش داستانی Battlefield 1 منتشر شد

همان طور که می دانید، بازی مورد انتظار BF 1 قرار است در تاریخ ۳۰ مهر امسال به بازار عرضه شود. شرکت دایس هم از ماه ها قبل اطلاعاتی را درباره بخش های مختلف بازی در اختیار گیمرها می گذاشت. بار دیگر استودیوی دایس اطلاعات بیشتری از بازی مورد انتظار Battlefield 1 در اختیار ما قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

این استودیو اعلام کرد که شما طی ماموریت های در بازی، کنترل ۵ شخصیت متفاوت را در بازی به دست خواهید گرفت:

در حالی که شخصیت‌های ما در جنگ هستند، داستان Battlefield 1 یک چیز شخصی است. داستان بازی ترجیحا مربوط به مردم می‌شود تا تاریخ و جنگ!

جنگی به بزرگی و وسعت جنگ جهانی اول، فرهنگ ها و نژادهای مختلفی را تحت تاثیر خود قرار داد. شرکت دایس هم به چنین بحثی توجه کرده و قصد دارد در بخش تکنفره بازی، از چند شخصیت متفاوت استفاده کند تا جنبه های مختلف این جنگ به طور کامل تری تجربه شوند:

ما احساس کردیم داشتن یک شخصیت برای آن مناطق مختلف نمی‌تواند همه جانبه و قابل احترام برای دوران جنگ جهانی اول باشد بنابراین ما سبک آنتولوژی را برای بازی انتخاب کردیم؛ یعنی دسته‌ای از شخصیت‌ها به‌همراه داستان متمرکزتر خودشان.

در فصل Through Mud And Blood شما در نقش یک سرباز جوان ایفای نقش خواهید کرد که بدون تجربه قبلی باید یک تانک را کنترل کند:

قهرمان ما در حال مبارزه با به‌دست آوردن اعتماد خدمه خود است بنابراین یک پویایی اجتماعی در داستان وجود دارد که تمام موراد را به یک چیز شخصی تبدیل می‌کند. Danny Edwards یک اسنایپر ماهر یا خلبان نیست. او سابقا یک راننده بود و داوطلب جدیدی برای جنگ است. وی توانایی رانندگی و تعمیر را دارد؛ این جایی‌ست که از آن شروع می‌کنیم.

همچنین این استودیو اضافه کرد که شما می توانید از راه های بسیار متنوعی برای نابودی دشمنان خود و رسیدن به اهداف استفاده کنید. می توانید برای منفجر کردن ضد هوایی های دشمن آنها را با بمب منفجر کرده یا به صورت مخفیانه افراد مستقر در ضد هوایی را از پا درآرید. همان طور که گفتیم، بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar