بررسی ویدیویی بازی FIFA 2017

بررسی ویدیویی بازی FIFA 2017

امسال هم مانند سال های پیش دو بازی فوتبال PES 2017 و FIFA 2017 منتشر شدند. رقابت بین این دو بازی همیشه شور و هیجان خاصی داشته و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. در چند سال گذشته شاهد بودیم که بازی فیفا از رقیب خود پیشی گرفته و با شبیه سازی بی نظیرش طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. اما بازی PES در سال گذشته بود که با قدمی بزرگ خودش را به فیفا بسیار نزدیک کرد و امسال شاهدیک بازی عالی از PES بودیم.(برای بررسی ویدیویی PES 2017 اینجا کلیک کنید.)

اما طرفداران بازی فیفا همیشه معتقد هستند که سری بازی های فیفا بهترین شبیه ساز فوتبال است و PES را یک بازی آرکید می دانند. با اینکه PES امسال سخت تر شده و دیگر امکان گل زدن از راه دور و… سخت شده، اما هنوز هم فیفا شبیه سازی بهتری داشته است.

فیفا در بازی امسالش یک نوآوری جالب داشته و آن بخش، Journey نام دارد. در این بخش شما نقش یک پسر بچه به نام Alex را دارید و باید یک داستان را دنبال کنید. مثلا یک باشگاه برای خود انتخاب کنید، برای بهتر شدن تمرینات متعدد انجام دهید و… .

هرچند که Journey خیلی رضایت بخش نبوده و می توانست خیلی بهتر باشد، اما در FIFA 2017 شاهد تغییرات کوچکی هستیم که بازی را بیش از پیش به واقعیت نزدیک کرده.

از شما دعوت می کتم تا ویدیو بررسی FIFA 2017 را مشاهده نمایید.

 


نظر خود را بنویسید

avatar