این قاب جدید آیفون ۷ جک ۳٫۵ میلیمتری و افزایش عمر باتری را به همراه دارد.

این قاب جدید آیفون ۷ جک ۳٫۵ میلیمتری و افزایش عمر باتری را به همراه دارد.

حقیقت این است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس فاقد جک ۳٫۵ میلیمتری می باشند و این برای برخی کاربران آیفون نا خوشایند به نظر می رسد، اما این مشکل بدون راه حل نیست.

هر دو آیفون جدید دارای تبدیل Lightning به جک ۳٫۵ میلیمتری هستند، اما اگر شما از علاقه ای به استفاده از این تبدیل ندارید چه کار باید بکنید، و همچنین شما نمی خواهید هدفون بلوتوث یا هدفونی که با پورت Lightning سازگار باشد بخرید.

خوب شاید شما بخواهید قاب جدید آیفون ۷ که در آینده به بازار خواهد آمد،یا لوازم جانبی که برای تبدیل جک ۳٫۵ میلیمتری به پورت Lightning به بازار خواهد آمد را بررسی کنید. در واقع این قاب به شما این امکان را می دهد که هدفون استاندارد خود را بدون هیچ تبدیل اضافه و مزاحمی به آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس خود متصل کنید. این قاب همچنین به شما اجازه می دهد که به طور هم زمان به موسیقی گوش داده و آیفون خود را شارژ کنید.

قاب جدید آیفون ۷ علاوه بر محافظت از دستگاه شما و امکان استفاده از جک ۳٫۵ میلیمتری، یک باتری اضافه در اختیار شما قرار می دهد، (۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت برای آیفون ۷ و ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت برای آیفون ۷ پلاس)، تنها نقطه ضعف این قاب این است که ضد آب و گرد و غبار نیست.

قیمت این قاب به طور معمول ۲۵۰۰۰۰ تومان می باشد و دارای ۵ رنگ مشکی، سفید، طلایی، صورتی و آبی می باشد. حالا باید ببینیم که این قاب مناسب است یا مزاحمت ایجاد می کند؟

چندی پیش ما یک قاب جدید را به شما معرفی کردیم که امکان استفاده از جک ۳٫۵ میلیمتری را به شما می داد، اما خبری از باتری اضافه نبود. اگر قصد خرید آیفون ۷ را دارید آیا فکر می کنید که به این قاب جدید احتیاج دارید؟

the-fuze-iphone-7-case-1

the-fuze-iphone-7-case-2

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar