سامسونگ رسما از Galaxy A8 رونمایی کرد.سخت افزار Galaxy S6 با طراحی آشنا

سامسونگ رسما از Galaxy A8 رونمایی کرد.سخت افزار Galaxy S6 با طراحی آشنا

پس از منتشر شدن شایعاتی در ماه گذشته، سامسونگ امروز رسما Galaxy A8  را در کره معرفی کرد. با توجه به نام انتخاب شده این دستگاه نسخه بروز شده Galaxy A8 سال گذشته می باشد.

از لحاظ طراحی این گوشی تفاوت چندانی با Galaxy A8 قبلی ندارد. بدنه ای با طراحی و جنس یکسان و مانند سری A گوشی های سامسونگ، گوشی باریکی می باشد.

صفحه نمایش ۵٫۷ اینجی آن مجهز به پنل SUPER AMOLED بوده و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل می باشد. اگر چه A8 جدید دارای پنل QHD نمی باشد اما از وضوح تصویر بالایی برخوردار است.

از سوی دیگر سخت افزار این گوشی کاملا مشابه گوشی Galaxy S6 می باشد. این بدین معناست که گوشی دارای پردازنده Exynos 7420 بوده و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار این گوشی سامسونگ را تشکیل می دهد. با توجه به سخت افزار به کار رفته در این گوشی، از پس انجام بسیاری از وظایف به راحتی بر می آید.

Galaxy A8 مانند S6 از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است که این خبر خوبی برای علاقه مندان به عکاسی می باشد. همچین دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی بوده و شما سلفی ها با کیفیتی می توانید بگیرید.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت روی دکمه فیزیکی Home که جلوی گوشی قرار گرفته می توان اشاره کرد. اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی کی در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی از امروز با قیمتی حدود ۲۰۰۰۰۰۰ تومان در کره جنوبی پیش فروش خواهد شد. قیمت Galaxy A8 کمی بالاتر از گوشی مشابه خود یعنی Galaxy S6 می باشد.

۶۵۴۵

منبع: phonearena.com


1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
فرشاد Recent comment authors
فرشاد
مهمان
فرشاد

A8 2015گرفتم بعد دو ماه کلید ولوماشو کلید پاورش سفت شد.زیادم باهاشون کار نکردم.بهتره کیفیت گوشیارو کمی بالا ببرن.سونی از کیفیت بالاتری برخورداره.