چه چیزهایی داخل جعبه پلی استیشن VR وجود دارد؟

چه چیزهایی داخل جعبه پلی استیشن VR وجود دارد؟

تنها چند روز تا عرضه پلی استیشن VR از طرف سونی مانده و همه طرفداران کنسول های بازی به شدت مشتاق تجربه واقعیت مجازی سونی هستند. به تازگی ویدیویی در وبلاگ رسمی سونی منتشر شده و آقای “سید شومن” تمام محتوای جعبه پلی استیشن VR را نمایش می دهد.

این ویدیو که در انتهای مطلب می توانید مشاهده کنید، نشان می دهد که در جعبه پلی استیشن VR، هدست واقعیت مجازی، پردازنده خارجی، کابل های لازم مانند کابل USB و برق، هدفون، و یک دیسک که شامل ۱۸ عنوان بازی بصورت دمو می باشد، وجود دارد.

سونی با انتشار این ویدیو نشان داد تا کاربرانی که قصد خرید پلی استیشن VR را دارند باید منتظر چه چیزهایی داخل جعبه باشند. به خاطر داشته باشید که دوربین پلی استیشن(PS Camera) نیز برای استفاده از واقعیت مجازی سونی لازم هست که در داخل جعبه قرار ندارد. پس اگر مایل به خرید پلی استیشن VR هستید باید بصورت جداگانه دوربین پلی استیشن را هم خریداری کنید.(البته همه بازی ها بدون دوربین و بدون امکان واقعیت مجازی قابل اجرا است)

همچنین برای برخی بازی ها و عملکرد کامل Move هم لازم هست. اما بدون Move هم می توان بسیاری از بازی ها را با دسته های پلی استیشن انجام داد.

پلی استیشن VR در روز ۱۳ اکتبر(۲۲ مهر ماه) با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد و  انتظار داریم چند روز بعد در ایران نیز به فروش برسد. البته پیشنهاد می کنیم برای خرید آن عجله نکنید، چرا که در اوایل عرضه هر گجت جدیدی قیمت آن بالاتر از حد معمول است.

منبع: techradar.com


نظر خود را بنویسید

avatar