بالاخره PS4 در کشور ژاپن توانست Wii U را شکست دهد

بالاخره PS4 در کشور ژاپن توانست Wii U را شکست دهد

در آخرین آمار منتشر شده از میزان فروش کنسول پلی استیشن ۴، به نظر می رسد که بالاخره پلی استیشن ۴ موفق شد تا از نظر فروش کنسول Wii U را شکست دهد. با اینکه پلی استیشن ۴ پرفروش ترین کنسول نسل خود است، اما در کشور ژاپن فروشی کمتر از کنسول Wii U داشت. اما با توجه به آمار، این کنسول بالاخره موفق به شکست Wii U شد.

کنسول Wii U میان مردم ژاپن بسیار محبوب است و مدت ها به عنوان پرفروش ترین کنسول خانگی میان مردم این کشور محسوب می شد. تا اینکه بالاخره کنسول دیگر شرکت ژاپنی، یعنی پلی استیشن ۴ توانست این مقام را مال خود کند و تبدیل به محبوب ترین کنسول خانگی در کشور ژاپن شود.

این خبر در جدید ترین آمار منتشر شده توسط مدیا کرییت منتشر شد. به طور دقیق تر، کنسول پلی استیشن ۴ از زمان عرضه تا امروز، توانسته تعداد ۳٫۲۶۷٫۰۰۰ واحد به فروش رساند در حالی که کنسول Wii U در زمان عرضه ۳٫۲۶۵٫۰۰۰ واحد به فروش رساند. قطعا یکی از دلایل این برتری، عرضه بازی های بزرگی برای کنسول پلی استیشن ۴ است. در حالی که کنسول Wii U در این مدت شاهد عرضه بازی بزرگی به جز The legend of zelda نخواهد بود.  بازی هایی که به زودی برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهند شد،  Persona 5 ،Final Fantasy 15 و Dragon Quest 11 o خواهند بود. کنسول رقیب دیگر، یعنی اکس باکس وان شرکت مایکروسافت، فقط توانسته در این کشور تعداد ۶۸٫۲۲۴ دستگاه به فروش برساند که اصلا رقم مناسبی نیست.


 

نظر خود را بنویسید

avatar